Sinterklaas kado tips voor meisje van 3,5

Kom maar op! Met DRIE meiden weet ik wel iets op het lijstje van de oudste (5,5) en de jongste (0) te zetten, maar voor mijn middelste??? Senna is echt geen meiden meid, dus poppen ed vallen echt wel af… BUT WHAAATTT??? Rond de 25 euries…

kinderknex, hier een groot succes!



aanpassing, het heet knex junior

Ik heb voor Kiki in die prijsklasse: bambino loco en een mega play-dohset.

Duurder: playmobil meeneempoppenhuis.

Goedkoper: Prins Erik pop, voelmemory, dvd’s (Kikkendril, Cars, Monsters&Aliens, Ratatouille, Disney Prinsessen), insekten(onder)zoekbox (kun je ze in observeren enzo), memory, domino, aquaschmink, vetersstrikken-ding, electro, mega mindy spel, magneetletters.



Best wel veel basic’s.

De grootste wens van Anique is de ambulance van playmobile!

Maar die is wel iets duurder…

Hier heb ik net een lijstje gemaakt voor M.icah:



Playdoh, playmobil, tekenfilm, verkleedset…

(vond het voor hem ook moeilijker hoor)…



Voor M.ateo hadden we vorig jaar ene v-smile gekocht en dat vond hij wel geweldig…Maar Mi.cah is echt een jongen-jongen en daar maak ik hem niet blij mee…



Misschien een radio-cdspeler?

clipo van playskool is de nieuwe serie en hier een groot succes bij de jongste van 1 en de oudste van 4,5.

Laura wil graag hinkeltwister, daar zeurt ze nu al een half jaar om, dus die doen we sowieso.

En verder Geomag magneetjes, daar heeft ze nu ook een doos van en daar speelt ze vaak mee de laatste tijd, dus tijd voor een aanvulling.

Verder lees ik even mee voor meer ideeën.

verkleedkleren?

Th kreeg dokters verkleedkleren MET dokterspulletjes erbij, nog altijd een groot succes hier, ook bij de jongste! :thumbup:

Hier is het probleem eerder andersom: ik zie zoveel leuks voor mijn oudste, dat ik gewoon moeite heb om te kiezen. :mrgreen:

Nu moet ik wel zeggen dat zij dus wel een echt meisje-meisje is, dus hier brengen de Sint en de Kerstman veel spul van Barbie, My Little Pony en Littlest Petshop.

Qua iets minder poezelige kadootjes krijgt ze:

Een leuk spel (Dokter Bibber junior of Mijn Eerste Wie Is Het)

Geomag / Magnetics (wat Mejis ook al noemt) :thumbup:

Dora-spel voor de Wii

Nog iets van kralen rijgen / sieraden maken



Zo’n Play-Doh klei set is voor die leeftijd ook altijd leuk. En misschien iets van strijkkralen, of iets om te knutselen? Of Lego, Playmobil? :think:

van ht merk SES hebben ze leuke knutsel dingen.

Sieraden maken, graveren, stenen schilderen, magneten maken, gips gieten en dat soort dingen.

Maar de prijzen hiervan liggen rond de 7 a 12 euro

Iets van Duplo is misschien leuk? Je hebt ook Hello Kitty dulplo nu.

Ik heb hier voor Sophie, 2,5 jaar … Duplo, Little People, wel poppen en dingen.



Maar ik had nu samen met de ex-KOK shoppers een lijstje gemaakt met spelletjes:

voor 5 euro heb je de nijntje spellendoos met 3 verschillende spelletjes. (bij BartSmit in de stad in de aanbieding)

Memory Nijntje

Domino

Nijntje Voert de Dieren

Nijntje leert tellen

Nijntje Colorino

6 tot16 Stuks Puzzel Nijntje

Doro lotto

roodkapje spel

Dieren Bingo

3,5 is een leuke leeftijd voor spelletjes, misschien eens in die hoek snuffelen?



En ik weet niet of je al zoiets hebt, maar bij de hema is deze week weer zo’n geweldige tent in de aanbieding:









een zelfbouwknikkerbaan is ook erg leuk. Hamertje tik. voorleesboeken. van die mozaik-kralen met zo’n kralen-plankje.

Anna is hier helemaal gek van het spel:

koetje boe



deze kost 25 euro

Veel dingen zijn al genoemd.

Maar een laptop, knutselspullen of spelletjes.

Heb je het spel holle bolle big al eens gezien?

Of van rupsje nooit genoeg of kikkker?

Ja koetje boe is hier ook een succes heeft Lyora voor haar verjaardag gehad.



Ik vind het voor Lyora moeilijker want heb al zoveel voor meiden en ze is niet echt een meisjes meisje zoals Alyssa, dus ik kijk mee voor ideeen.



Groetjes Ellen

Dank jullie wel allemaal!! Ik denk dat ik er wel uit ben! Sascha’s vriendje Bram was jarig deze week en hij kreeg playmobiel; een ridder op een paard. En het kind was er zoooolang zoet mee… En dus gaan we voor playmobiel! Zijn we inderdaad wel wat duurder uit maar goed, we hebben ook nog opa en oma sintjes hè!

@~Marion~ wrote:

Dank jullie wel allemaal!! Ik denk dat ik er wel uit ben! Sascha’s vriendje Bram was jarig deze week en hij kreeg playmobiel; een ridder op een paard. En het kind was er zoooolang zoet mee… En dus gaan we voor playmobiel! Zijn we inderdaad wel wat duurder uit maar goed, we hebben ook nog opa en oma sintjes hè!




Een speelgoedwinkel van de familie Smit zeg maar heeft het Playmobil poppenhuis in de aanbieding; die is geweldig!