Sinterklaas en het geheim van het grote boek

Draait nu in de bios… Is iemand al geweest? Wat vonden de kids ervan?

Ik heb kaartjes gewonnen :mrgreen: 6 stuks :mrgreen:

Dus ik ga erheen met Kaylee, vindt ze t niets, gaan we gewoon weer weg, is toch gratis :angel: :wink:

Maarre iemand al geweest dus?

ik ben nog niet geweest, wil eigenlijk wel een keer met lucas gaan, maar ik denk persoonlijk dat kaylee er nog te jong voor is(ik ging met lucas voor het eerst pas naar de bios toen hij 5 was, toen hij pas een beetje rust in zijn donder had voor een hele film te kijken…)

Kaylee kijkt thuis op de bank zo de hele middag tv als ik haar laat doen :wink:

Zo druk als ze t eerste jaar was… zo rustig is ze nu :shifty:

Maar ja, als het niets is dan zijn we zo weer weg toch. 't is niet alsof ik de kaartjes zelf moet kopen :angel: :mrgreen:

ben vorige week met Sanne geweest…ze vond het wel leuk soms maar soms duurt het ook te lang …als ik nu vraag hoe ze het vond verteld ze wel heel verhalen over zwarte piet ed maar of ze het echt begrepen heeft :think: …

ze vond het gewoon al leuk om in de bios te zijn…daar wat te mogen smikkelen en te drinken…voor de rest wat het niet warm in de zaal wat ook niet echt handig is (cinestar enschede).

conclusie; ik vond haar nog iets te klein eingelijk omdat ze niet zo een stilzitter is…

Ik heb gehoord dat hij erg lang duurt en dat hij voor “kleintjes” nog wel erg moeilijk is. Vandaar dat papa samen met Indy gaat (grpf, hij is aan de beurt :evil: :wink: ), dan ga ik samen met Kes iets anders leuks doen.

Hmmm… kaartjes misschien maar verkopen dan :think:

Kijk, qua tijd houdt ze t wel uit, daar twijfel ik niet eens aan. Maar als die film zo moeilijk is is er natuurlijk ook geen lol aan :?

In t pakket wat ik gewonnen had zaten nog dvd’s, waaronder “Sinterklaas en het uur van de waarheid”. Misschien die dan maar thuis een keertje opzetten, met een bak popcorn erbij :mrgreen:

Tigo vond hem superleuk, en ik trouwens ook :slight_smile:

Ook voor de ouders hebben ze hun best gedaan om hem leuk te maken.

Hij is idd best lang, en zelfs tigo (die is 6) begreep ook niet alles.

Maarl leuk vond ie hem wel