Sint Schiedam

Wie o wie gaat ook naar de grote intocht van Sint??

Ik ben mijn pietje aan het omtoveren en zal strakkies wat foto’s plaatsen van de grote intocht ( als we een plekkie hebben )



Helaas is het flink aan het regenen hier :cry:

Dat is echt een domper!



Maar heb er zin in :dance: :dance:

we wonen te ver weg, maar we zitten om 12.00 voor de tv

Lijkt mij zoooo druk, op tv vind ik het veel leuker :mrgreen:

(en droog :wink: )

Oooooh wat leuk!

Ik heb de echte Sint destijds in Zwolle gezien.

Drukte, gekte maar zoooooo leuk en bijzonder! :dance:



Ik ben nu al benieuwd naar de foto’s!

En hopelijk houdt het snel op met regenen! :pray:

Wij zitten dit jaar lekker voor de tv!



Wij wonen in Almere en daar kwam ie vorig jaar aan. Toen zijn we wel geweest. Maar het was inderdaad erg druk. We hadden wel een mooie plek aan het Gooimeer en hebben de stoomboot mooi binnen zien komen. Daarna hebben we ook Americo kunnen aaien, die kwam toevalig aan toen wij wegliepen. Maar verder was het te druk om Sinterklaas nog te zien en zijn we weer naar huis gegaan om het verder op tv te zien :mrgreen:.

Chris is met Nova er nu heen…

het regent ook te hard en we gaan maandag op vakantie, dus maar voor de tv. Ben benieuwd naar de foto’s.

wel dichtbij, maar wij gaan gewoon lekker in zoetermeer kijken.

Mij te druk!

Heel veel plezier voor diegene die gaan, ik hoop dat het snel stopt met regenen :pray:



Hier zitten we straks voor de tv, ik heb er nu al zin in :dance: en morgen komt hij hier aan :dance: :dance:

voor ons is het te ver dus wij gaan ook kijken voor de tv en daarna komt hij hier in het dorp rond 2 uur en morgen in mijn vriends oude dorp dus gaan we daar ook nog ff kijken

Wij wilde gaan, maar we gaan nu warm voor de tv zitten, want het zal

  1. onwijs druk zijn en dan ziet Tim er nog niets van
  2. heb een hekel aan regen:-)



    Hij komt vlgde week hier in het centrum. Dan kan ie em wel in t echt zien

mij te druk… Hier komt hij volgende week aan, hopelijk is het weer dan wat beter :pray: Maar voor degene die wel gaan, veel plezier!

Ik zit hier helemaal alleen klaar op de bank. Hub is aan het werken en zoonlief ligt te snurken :wink:



En de zon schijnt er :dance: :dance:

Ik had graag willen gaan, maar mijn man vond het veel te druk. Dus zijn we maar gewoon hier in Vlaardingen gegaan. Jammer, want het was hier echt heel dichtbij!

Maar goed, mijn kinderen vonden het op de TV ook heel leuk! :thumbup:

Ik benniet heen geweest, maar wel gekeken met sophie en lieke op de bank, heerlijk genieten , hoe die kindjes er op in gaan en in het verhaal zitten,



zoo leuk.



Wat maakte die hoofdpiet een geweldige opmerking bij een iets ouder kindd, die maakte een fotom, hij keek er naar en zijn



zo he dat is kl ote foto hoe kun je die nou nemen ?



hwhahah ik lag helemaal dubbel…

Nou het was echt FANTASTISCH!!! :inlove:



Geen regen! Super zon de hele tijd!!Ow zoo geweldig!!



We zaten eerste rang!

Ik zal straks eens wat foto’s plaatsen.

Ik ga nu mijn pietje onder de

douche zetten en dan kom ik ff updaten!!



En wij hebben alle pieten gezien en de Sint deed echt zijn achternaam eer aan :wink:



Voor ik het wist was hij al weg :frowning:



Maar goed het was echt een super dag.

De hele week zit de sint in zijn paleisje dus die gaan we ook nog even bezoeken! :inlove:

Hier ook niet geweest, veel te druk dus lekker in Vlaardingen wezen kijken, ook daar kwam de stoomboot, Roos vond het helemaal geweldig!