Singulair bij een baby

Geen idee of dit bij “contact” hoort, of babypraat, of mama vraagjes ofzo, dus ik plaats hem maar hier :angel:

Maar ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met het middel Singulair bij een baby. En wat die ervaringen zijn.

nog nooit van gehoord… wat moet het doen dan?

edit heb het even gegoogled, en kan er niet zo veel over zeggen, omdat ik geen ervaring heb met astma… maar kan wel alleen maar vinden dat het vanaf 2 jaar gebruikt kan worden…

Ik heb alleen ervaring als volwassene, het werkt goed dat kan ik wel zeggen…

Ik heb zelf ook alleen als volwassene ervaring. Werkt goed, maar heb het idee dat het wel wat verslavend werkt. Maar dat is voor iedereen waarschijnlijk anders.

Volgens mijn bijsluiter is het niet geschikt voor baby’s. Misschien bestaat er een andere vorm van speciaal voor baby’s?

gr. lolifant

Mijn zoontje kreeg het ook omdat hij hysterisch werd van de spray met mondkapje… Maar dat zijn toch pilletjes?

Hoe wil je een baby een pilletje geven?

Mijn zoontje heeft er echt baat bij.

Thanks voor de reacties!

We hebben het vrijdag voorgeschreven gekregen voor Quin, omdat hij niet reageert op de puffers.

Volgens de kinderarts kon het absoluut gewoon gegeven worden, maar bij de apotheek waren ze half in paniek :wink:

Ik kan het overigens verpulveren en door een hapje geven, dat gaat super :thumbup:

Denk wel dat dit middeltje werkt, mn zoontje heeft ze alleen nodig als hij verkouden is.

Succes, hoop dat het helpt!!! :thumbup:

Vooralsnog lijkt het te helpen :dance: :dance: Hij huilt de halve nacht door de waterpokken, maar een astma aanval heeft hij niet gehad :dance: