sinds nieuwe site niet met pijltjestoets terug

Sinds vandaag als ik een topic heb gelezen en ik wil een pagina terug dan blijft hij gewoon op de pagina staan waar ik op dat moment ben. Hij gaat dus niet meer terug.

Kan dit verholpen worden? Ik gebruik mijn terugpijltje vaak.

Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar met backspace kun je terug naar de vorige bladzijde.

Binnen Chrome en Firefox heb ik er ook geen issues mee. :think:

@Ruud wrote:

Binnen Chrome en Firefox heb ik er ook geen issues mee. :think:

Ik gebruik ook chrome.

maar niet het hele topic verlaten met de pijltjestoets boven in de browser. Heel gek… :think:

Maar ehm, komt het nog goed? Is het iets wat met de migratie te maken heeft en zijn er nog functies die niet helemaal goed werken?

Want ik kan het nog steeds niet.

Met Internet Expleror heb ik er ook geen last van.

Met Internet Expleror heb ik er ook last van. En daarom klik ik ook gewoon op ‘‘kindje op komst index’’ link om weer in de homepage te komen.

Lous en Mariiyelle?

Bedoel jullie nu op het forum of op de site?

Op het forum werkt het ieg bij mij gewoon naar behoren in ALLE browsers (die ik heb) op de site soms niet zoals je verwacht dit komt volgens mij doordat de navigatie soms anders loopt dan je browser verwacht. :stuck_out_tongue:

Ik heb het over deze forum.

Zodra je niet niks post, is het probleem bij mij ook niet maar zodra ik gereageerd heb, en ik wil dmv pijltje terug klikken, krijg ik deze ‘‘webpagina is verlopen’’ te zien.

Dat is logisch…

Als je gepost hebt gaat hij terug naar het invoer scherm van het geplaatste bericht en dat staat er dan dus al hè. :wink:

Dan staat het er los van idd. Duidelijk :mrgreen:

@Ruud,

hier op het forum. Ik denk dat Maryelle en ik het over een ander probleem hebben.

Normaal kon ik gewoon continue terug met het pijltje van de browser (Chrome) zelf. Na de migratie dus niet meer.

Bij andere sites lukt dat gewoon wel dus het ligt echt aan kok.

Lous, detechniek van deze migratie is buiten mij om verlopen maar ik zal het probleem doorgeven.

Dank je Ruud… :slight_smile:

En dan opeens, na maanden, kan ik de backspacetoets en heen en weer pijltjes van mijn browser weer op kok gebruiken…

Browser update gehad? :mrgreen:

hmmm, niet dat ik weet eigenlijk :think: Zou altijd kunnen natuurlijk.

Maar eh, ik had het alleen bij kok he, bij andere sites had ik er geen last van.

Of maken browsers tegenwoordig onderscheid… 8)

Soms wel :mrgreen:

tssssss