simpele interieur verfraaiers?

Ik heb overigens helemaaal geen nesteldrang hoor :oops: En nog een tipje mocht je iets over je bank leggen maar je merkt dat het toch schuift. Je neemt een stuk elektriciteitsbuis. Zaagt die over de lengte doormidden. Schuift het tussen je kussens van de bank met de ‘ruwe gezaagde’ kant naar de binnenkant van je bank.

De woonkamer lijkt heel ruim, meet zo een 4,5 bij 6 aan beloopbare ruimte.



De bank iets ruimer neerzetten kan niet, want dan kunnen we er niet goed meer langs naar de eetkamertafel en de schuifpui.



De tvkast deels voor de schuifpui zetten kan wel en daar zat ik idd al over te dubben.

Dan zou 1 bank wel midden in de ruimte kunnen.

Die plaids over de bank vind ik wel heel leuk, maar ben ernstig bang dat mijn man ze binnen 10 minuten op de trap gooit voor naar boven.

Maar wie weet het proberen waard.



Ik mis idd ook wel wat kleur, maar houd niet van blauw, dus aqua valt af.

Dan zou ik eerder voor groen gaan, ben gek op groen. :thumbup:



Die doeken ga ik denk ik ook doen, heb nog wat doeken op zolder staan en stof heb ik zelfs ook nog wel en restjes behang ws ook nog wel :mrgreen:



Veel kleine dingen hebben we overigens niet hoor Ariel, 4 fotolijstjes met zeilbootprintjes… die moeten eigelijk nog steeds een keer de wc in… aan de muur wel te verstaan :mrgreen:



Heb wel nog het idee dat ik misschien met de plantenpotten wat kan doen… die kunnen best in een fel kleurtje.



Kleed mag wel weg van Ruud, maar dan wil hij wel een ander, we hebben vloerverwarming maar die is zomers uit en dan is de vloer toch wel fris s’’ avonds als je voor de tv zit.

Cell je canvasdoeken wel eerst goed primen met Gesso bv, dan pakt de verf beter. Is voor weinig te koop bij de Action. En wie weet slaag je daar ook wel voor je potten? Alhoewel ik ook wel eens gepoogt heb ze zelf te kleuren met een spuitbus…geen succes :silenced:

1 ding is zeker, less is zeker weten more…ben hier ook behoorlijk aan het opruimen geslagen en het oogt rustiger.

Wat je overigens ook met je potten kunt doen ipv aardewerk in manden oid zetten. Is natuurlijk materiaal en verveelt minder snel.

Het lastigste hier in huis is ook mijn man hahaha. Kleurinzicht heeft ie niet zoals wel meer mannen maar hij heeft wel graag een zeg in alles.

Nu is hier de themakleur oranje. Maar eigenlijk wil ik ook voor de zomer weer een andere kleur. Daar is ie het dan weer niet mee eens want oh jee zonde van de centjes. Terwijl de Action wel heel goedkoop kussenovertrekjes heeft. :wall:

Het is wat wit… Ik zou voor kleur/iets op de muur gaan…



Planten dacht ik meteen aan, maar daar heb je al een paar van staan…

Anders nog wat meer planten… Boekenplank, schilderij??