Kreeg een tijdje terug van iemand de opmerking dat similac eruit zou gaan…
De Jumbo hier waar ik het altijd kocht was vorige week leeg en volgens het personeel zou het weer binnenkomen…
Kom ik vandaag ja hoor nieuwe schapindeling en geen similac…
Dus ik naar de balie… en hun gevraagd waarom ze zeggen dat het binnenkomt en het er dan ineens zonder communicatie naar de klanten toe er niet meer is…
Mocht ik een bus voeding van bonbebe met korting meenemen want die kwam ervoor in de plaats en was precies hetzelfde…
Kom ik bij de etos… daar weten ze van niks…hebben nog zat op voorraad ook…
EN thuis die bus van bonbebe eens vergeleken met de similac… oke er zit hetzelfde in met aha en dha extra maar niet in dezelfde hoeveelheden en dus wel degelijk verschil…
Ook is deze verpakking maar 800 gram ipv 900 en ook een kleine maatschep en duurder… bij de jumbo was de similac 6,15 en deze 6.69 voor minder…
OP de site van similac is hierover niks te vinden en ook bij de verkooppunten staat de jumbo ( en kruidvat die het van de week ook niet meer had staan) er gewoon nog bij.
OP de site van bonbebe staat niks over het bedrijf bonbebe alleen over produkten, maar ook niks over het overnemen van het bedrijf van similac, wat volgens de verkoper het geval was…
Hebben andere similac mama’s hier ervaring mee?
EN hoe hebben jullie vernomen dat het eruit ging( als dat het geval was)…?
Ik blijf nu gewoon nog op de similac, zolang de etos nog heeft, al baal ik wel dat ik bij de etos dus 95 cent per blik meer moet betalen nu, maar ja het is niet anders…
Ik heb trouwens wel via de site van similac een mail gestuurd met dit geval en de vraag hoe het nu eigenlijk zit… dat ik als consument dit erg verwarrend en erg vervelend vind…