Sim-only

Wegens financiële crisis zit ik erover te denken m’n mobiele abonnement eruit te gooien (loopt begin volgend jaar af) en over te stappen naar een sim-only. Kwam uit bij Simpel; daar koop je maandelijks een zelf samengestelde bundel. 100 belminuten voor 2,50 en 100 sms-jes ook voor 2,50. Wat je overhoudt gaat niet mee naar de volgende maand (is bij huidige abbo wel zo), maar dan nog: dan ben je voor 5 euro per maand klaar… zitten hier addertjes onder het gras, en zo ja waar dan??

Of misschien zijn er nog andere aanbieders met vergelijkbare tarieven?

Ben ook op zoek naar ervaringsdeskundigen 8) want zou 't wel prettig vinden om van te voren te weten of het bereik meestal goed is etc.



Ben benieuwd! :slight_smile:

wij hebben sim only van Telfort.

Daar gaat deel wel mee naar de volgende maand.

Kan je ook zelf bepalen hoeveel je wilt.



Is wel een abbo overigens.

Heb het ‘gewoon’ voor 2 jaar afgesloten (is nog weer iets goedkoper als voor 1 jaar) en kom eigenlijk alle maanden prima uit met bellen.

Ik heb er geen sms bundel bij, maar die stuur ik zelden, dus die ene die ik afentoe stuur komt dan bovenop het maandbedrag.

wij hebben sim only van vodafone en bevalt super heb het nu 2 jaar en wil niets anders.

heb wel een ruim abbonement maar er zijn gewoon al leuke kleine abbonementjes te krijgen ik heb voor vodafone gekozen omdat ik zelf vindt dat deze ruim overal dekking heeft.

ik heb voor 1 jaar contract zodat als er weer een scherper komt ik kan oversluiten en ze belde laatst netjes dat het einde was en dat mijn verbruik minder was na te goed en ik dus beter een kleiner bundel kon nemen en daar ruim mee uitkwam en ik ben dus goed te spreken over hun

hier ook sim only van vodafone



250 belminuten en 74 smsen voor €8.95 per maand… en wat je niet gebruikt neem je mee (maar ik neem altijd heel veel mee… :oops: )

Hier Sim-only van Ben. Daar kan je het even proberen of sim-only je bevalt. Je kan per maand opzeggen en zit er dus geen jaren aan vast :wink: .



Ik ben erg tevreden over Ben :mrgreen: .

Hier ook sim only van ben.

Daar kun je elke maand opzeggen en eventueel ook je bundels aanpassen elke maand.

Dus ook meer of minder belminuten/smsen.

Bij simpel zit je er gelijk 2 jaar aan vast.

:mrgreen: heb alle genoemde providers even opgezocht online, en denk dat ik toch voor Ben ga. Bij Simpel moet je verschillende bundels kopen, en ik sms veeeeel meer dan ik bel, maar ik bel wel soms… bij Ben is het qua prijs gelijk, maar koop je 1 bundel voor zowel sms-en als bellen. Plus dat je 't inderdaad iedere maand op kunt zeggen (stel dat ik t.z.t. toch terug wil naar een ‘echt’ abonnement) is ook prettig!

hier ook simonly van Ben, betaal e. 6,99 per maand voor 250 belminuten/smsjes. Je krijgt er nu ook 100 bonussmsjes per maand bij :dance:

Ik heb Ben, ideaal!!



Bij simpel zit je er 2 jr aan vast, bij ben niet :thumbup:

@Jiska wrote:

bij Ben is het qua prijs gelijk,






:roll: foutje… Ben is dubbel zo duur: daar is 't 100 belminuten of sms-jes (of een combi daarvan), bij Simpel is 't 100 belmin én 100 sms-jes voor hetzelfde geld.

Nahja, m’n contract is nog niet afgelopen dus heb nog even om erover na te denken :smiley:

@Pitje27 wrote:

hier ook sim only van vodafone



250 belminuten en 74 smsen voor €8.95 per maand… en wat je niet gebruikt neem je mee (maar ik neem altijd heel veel mee… :oops: )
hier ook simonly van vodafone! 200 belminuten EN 200 smsjes voor 8,70!!

@klavertje4 wrote:

@Pitje27 wrote:
hier ook sim only van vodafone



250 belminuten en 74 smsen voor €8.95 per maand… en wat je niet gebruikt neem je mee (maar ik neem altijd heel veel mee… :oops: )
hier ook simonly van vodafone! 200 belminuten EN 200 smsjes voor 8,70!!




is voor mij niet erg hoor… .ik sms bijna nooooooiiiit… :wink: maar wel lief dat je het even vermeld… :-*



oja ik heb mijn abo al bijna 4 jaar… :wink:

Ik heb sim only van Telfort, betaal 4,95 voor 200 belminuten en 2 euro voor 90 sms-jes (mijn nieuwe contract gaat volgende maand in en dan wordt het 2 euro voor 100 sms-jes en 6,95 voor 300 belminuten). Wel een contract voor 2 jaar maar goed heb daar geen problemen mee. Het fijne van Telfort is dat ik eigenlijk overal wel bereik hebt aangezien ze ook mogen bellen via KPN en ik betaal dus veel minder.