Ik heb al mijn kolfspulletjes weer opgezocht, inclusief dus de handkolf van Avent die ik 2 jaar geleden bij Dana heb gebruikt.
Ik heb hem destijds netjes schoon en afgesloten opgeborgen in het koeltasje waarin ik ook de net afgekolfde melk bewaarde, maar… het ziet er nu niet zo fris uit.
De siliconen onderdelen (het massagekussentje dat op de borst komt en het siliconendingetje binnenin) zijn een beetje vettig uitgeslagen en daardoor ook niet heel mooi helder.
Nu is mijn vraag, kan ik dit op de een of andere manier nog mooi schoon krijgen, of zou het zowiezo beter zijn om daar nieuwe onderdelen voor te kopen (en kan dat uberhaupt)?
Het is mijn eigen kolf, maar ik vind het wel fijn als alles er ook een beetje fris uitziet. :shifty:
Ik heb de mijne ook weer te voorschijn gehaald, inmiddels is mijn dochter bijna 6…het voelde inderdaad wat vettig aan maar na een nachtje in het sop en in de magnetron-sterilisator ziet en voelt het gewoon weer als nieuw!
Ik ga gewoon deze weer gebruiken (en dat het er niet meer als nieuw uitziet, ziet toch niemand?)
de onderdelen zijn ook te bestellen via de klantenservice van avent…misschien dat je dat prettig vind…?
Ik heb ze na 1 1/2 jaar ook gewoon weer gebruikt; even in een heet sopje en dan in de sterilisator. In totaal (voor beide dochters opgeteld) heb ik het setje ongeveer 15 maanden gebruikt.