sieraden goud en zilver combineren

Een aantal jaar geleden had ik al mijn sieraden goud, ring, ketting, armband en oorbellen.



Momenteel is het enige dat ik nog goud heb mijn trouwring.

Aan mijn horloge zit een zilverkleurige rand en ik heb ook een leuke zilveren ketting, tegenwoordig heb je zoveel leuks :mrgreen:.



Nu ben ik jarig en wil graag een zilveren ring en/of oorbellen cadeau vragen.

Manlief vind het niet mooi, gouden trouwring om de ene hand en zilveren ring om de andere.



Wat vinden jullie?

Kan dit niet?

Ik heb hetzelfde, gouden trouwring en de rest is zilver!



Ik vind persoonlijk zilver mooier dan goud.



Gewoon doen hoor, kan gemakkelijk …

Ik heb ook allebei. Vind het totaal geen probleem.

Ik heb zelfs een ring die van binnen zilver is en van buiten goud. In het gouden gedeelte zijn een soort rozenblaadjes uitgesneden, zodat je het zilver er door heen ziet.

Gewoon doen zou ik dus zeggen :mrgreen:

Vind het eerlijk gezegd ook niet mooi :shifty:

De reden dat ik een dierbare ring gekregen bij de geboorte van Sam in witgoud heb uitgekozen en niet in goud. Vond het geen potje bij de rest anders. Snob hé :silenced:

ik draag ook beide kan zelf edelsmeden en draag links de trouwring van hubbie zijn oma (gewoon een glade ring) en daar onder zit mijn eerste zilveren handgemaakte horloge is zwart met goud en zilver en ik draag afwisselend van waar ik zin in heb zilveren of gouden kettingen

Kan niet, dan vallen je vingers eraf…

Ik vind het niet mooi…



Alles kan, maar of je het mooi vind is een 2e.

Mijn trouwring is een combi van geel en wit goud, dus ik zie niet in waarom het niet zou kunnen. Doe het zelf dus ook!

Ik vind dat het wel kan. heb het zelf ook namelijk :smiley: Eigenlijk vind ik het gewoon wel heel speels. En mijn pandora heb ik met zilver en goud. ( als je die ook volledig in goud wil… :o duuuuuur)

ik droeg altijd zilver tot ik van mijn vriend lief een goude ring kreeg onder het mom van "ik ga je geen zilver geven als je goud waard bent :inlove: "

Maar ik draag beiden nog steeds ik heb in elk oor 4 gaatjes zitten, waarin in elke oor 2 zilveren en 2 gouden oorbellen om en om zitten :slight_smile:

Ik vindt dus ook dat het kan :mrgreen:

Ik heb links onze trouwring van goud en rechts een zilveren ring.

Ik heb ook een horloge waar de wijzers en de rand goud ( kleurig) zijn en de binnenkant van de rand is zilver, net als de schakeltjes. Aan debuitenkant van de zilveren schakeltjes zit ook weer goud (kleur).

Geen idee of het echt goud is trouwens. :think:



Maar ik heb ook een hele mooie ketting met een hanger in goud en zilver, dus zo komt het toch in mijn horloge en ketting terug.



Ik vind het trouwens zelf niet zo slecht staan zo samen.

alles kan



maar persoonlijk vind ik het niet mooi of alles goud of alles zilver

Alles kan ,het gaat erom wat Jij leuk vind :wink:

Dat is nou precies de reden waarom mijn trouwring van witgoud is.

Ik ben helemaal geen ‘goud’ mens, en ik vond het geelgoud niet mooi combineren bij de rest van mijn sieraden.

Mijn trouwring is zelfs zilver met goud…

We hebben onze zilveren vriendschapsring door een goudsmit laten “ombouwen” tot trouwringen…



Ik vind het persoonlijk wel mooi… Al ligt het ook wel eens aan de kledingkombinatie die je aanhebt…

Bij bruin eerder goud, bij zwart eerder zilver…

@Mip wrote:

Vind het eerlijk gezegd ook niet mooi :shifty:

De reden dat ik een dierbare ring gekregen bij de geboorte van Sam in witgoud heb uitgekozen en niet in goud. Vond het geen potje bij de rest anders. Snob hé :silenced:






Idem… ik draag het nooit samen, vind een rommeltje… :oops:

Ik vind het niet mooi.



Ik van mijn lief een gouden ketting gekregen met moederdag. Die draag ik altijd, daarom heb ik de rest van mijn sieraden er op aangepast.

Mijn trouwring is een combi van witgoud met geelgoud.

Ik vind het in een ring best kunnen, maar ik heb er eerlijk gezegd geen beeld van hoe het staan als je zilver en goud allebei draagt.

Mijn trouwring is ook een combi van geel met wit goed maar verder zou ik geen zilver dragen maar ja, smaken verschillen he en als jij het mooi vindt moet je het lekker doen!

Ik vind het ook niet zo heel mooi… Dat is ook de reden dat ik voor witgoud heb gekozen voor mijn trouwring



Maar goed smaken verschillen