Sieraad

Als symbool voor je kindje.

Ik weet dat er veel vlindermama’s zijn die in een medallion as of haartjes hebben van hun kindje(s)

Ik ken de plaatjes als hanger van een gezichtje, maar die zoek ik niet…



Heb jij zo’n sieraad als ‘symbool’ voor je kind(eren)?

Heb je het laten maken of bij een juwelier gevonden?





Thx voor je reactie enne mocht je een foto hebben, ben niet nieuwsgierig hoor :liar: :angel:

:-*

Ik heb een gouden medaillon wat antiek is en al vanaf 1863 in de familie. Het gaat van generatie op generatie over op de oudste dochter wanneer deze 16 jaar word.

Dus Aniek zal hem ook krijgen als zij ook 16 is.

Ik draag het altijd en heb er 2 fotootjes van de kinderen in zitten.



Verder heb ik een bedelarmband, waar kinderkoppies aan hangen.

1 met de naam en geb datum van Aniek en 1 met de naam en geb datum van Peter en verder een hartje met 2 ringen en daarin de naam van Ruud en onze kennismakingsdatum.

ik weet dat er een prachtige sieradenlijn bestaat voor mama’s.



Ik weet zo niet van welk merk, maar ik vind ze prachtig.

Ik ga straks ff voor je googlen…

Ik weet niet of je de actie hebt gezien hier op het forum? Proud Mama is het merk en maakt symbolische sieraden voor trotse mama’s! Erg leuk maar wel modern. Traditioneler zijn die van mamour, en medailons kun je het beste naar zoeken bij de wat ‘ouderwetsere’ juweliers, bij voorkeur 1 die zelf edelsmid is.

Zelf vind ik het nog steeds erg mooi om bv een ring te hebben met daarin symbolisch voor je kindje een steentje. Sommige ringen kun je bv laten groeien met een groeibriljantje of je laat telkens een steentje bijplaatsen.

Ik heb het zelf in mijn trouwring, 1 diamantje omdat ik toen we trouwden zwanger was. Misschien later ooit als er nog een kindje bijkomt dat er nog een steentje bij komt, maar het kan ook zijn dat ik hem zo laat en juist begin aan een ketting bv met zo’n fotogravure. Simpel maar wel mooi.







google maar eens op mamour. Ik ben er echt verliefd op hihi..

ik zal eens kijken bij proud mam..

:-* :-* THX!!

Had idd al eens wat gezien van mamour!

Nu mooie hanger gezien :inlove: , nu nog manlief lief aankijken :angel:

IK heb ook de hanger van mamour, met 2 kindjes, helaas werd ons 2de kindje een miskraam :cry:

Ik heb een hangertje van mamour…

maar met mijn verjaardag de medaillon gekregen! :dance:

hier ook een mamour… hanger aan ketting… gekregen met de geboorte van lucas…

Ook ik heb de hanger, maar dan “aangepast” met 2 grote, 2 kindjes en een diamant onderin.



Ons gezin is “af” vandaar dat mijn man hem zo heeft laten maken.



Petri

Ik heb 3 kinderkopjes aan elkaar laten maken van mijn kinderen :inlove: :inlove:

Je weet wat voor sieraad ik heb van Luna :vlinder:



Ik ken de site **** hier verkopen ze volgens mij ook mooie sieraden.



Edit beheer link verwijderd

Ik heb een gouden ketting met een hangertje in de vorm van een op de buik liggende baby…gekregen toen ik zwanger was van Nerine.



En ik wil er natuurlijk nog eentje voor de tweeling. Heb een hele mooie hanger gezien, wordt speciaal gemaakt, maar kost ook behoorlijk wat.



Heb van mijn schoonouders een gouden bedelarmband gehad met 1 bedel eraan toen Edwin en ik gingen samenwonen…dus die mag ook altijd uitgebreid worden. :wink:

ik heb zo een ‘standaard’ kruipende baby met Bas zijn naam achterop gegraveerd. Gekregen toen hij geboren werd.





Eigenlijk zijn al mijn sieraderen bijzonder, heb niks zonder betekenis.

Ring toen ik 18 werd met papa en mama en datum

ring voor 1e moederdag

ring met ‘bas mama’ in heroglieven

ketting dus met zijn geboortehanger

ketting met hanger van de voetbaljongens

armandjes van diverse vriendinnetjes gekregen.



Die mamour hangers vind ik geweldig mooi!

Die van Mamour vind ik ook erg mooi… het is er alleen nog niet van gekomen zoiets aan te schaffen…