Shoppen in Rotterdam

Wij zijn een aantal dagen in Rotterdam en eigenlijk wil ik nog wel even shoppen voor positiekleding & natuurlijk baby- en kinderkleding. Nu wil ik niet echt winkel in en winkel uit, maar liever een grote winkel waar veel te koop is :lol: .

Ik zag al wel een hele grote Prenatal waar ze volgens mij een uitgebreide collectie positiemode hebben. Maar heeft iemand nog suggesties voor een leuke winkel?

Of bijvoorbeeld een kinderkledingwinkel met veel merken (varierend van name it tot tumble & dry / vingino / retour e.d.)???

Wie o wie uit Rotterdam e.o. heeft suggesties voor mij? Alvast bedankt!

Groetjes Hilda

ja … “klein beginnen”" zo heet de kinderzaak in een zijstraat van de witte de wit straat, deze loopt over in de kareldoormanstraat…

het is niet super groot maar wel leuk

weet niet wat je budget is maar het is niet de meest goedkope zaak…

Bij V&D zou je ook kunnen slagen…

veel plezier

groetjes

Ellen

ja… klein beginnen…

Noppies voor positiekleding… ook leuk

Bij de Bijenkorf hebben ze ook heel veel mooie ( en dure :wink: ) kinderkleertjes.

Prénatal op het Alexandrium II (dat is de grote ;)), Primark zit ook op het Alexandrium, maar dan op I, die hebben sosms wel leuke dingen en het is erg goedkoop. Verder zitten er op het Alexandrium natuurlijk nog genoeg andere winkels. :slight_smile:

In de stad heb je inderdaad V&D, de Bijenkorf, Peek & Cloppenburg (V&D en P&C zitten tegenover elkaar en de Bijenkorf zit er ook niet ver vandaan en er zit ook een kleine Prénatal vlakbij), maar ook heel veel kleinere zaakjes.

Leuk! Bedankt voor de suggesties! Het wordt in ieder geval de grote Prenatal en Bijenkorf en P&C is ook goed idee. Bij V&D kan ik vaak niet zo goed slagen, maar Bijenkorf en P&C zit bij ons niet in Leeuwarden dus dat is dan leuk even wat anders.

Komt helemaal goed (belastingteruggaaf 2009 is bij ons al gestort :dance: )!!!

Bekijk net website van Klein Beginnen, ook erg leuk! Ga ik zeker ook even langs!

V&D heeft ook merkkleding. :slight_smile:

Grote Prénatal en Bijenkord/P&C zitten niet dicht bij elkaar, he? :slight_smile:

@Nienke123 wrote:

V&D heeft ook merkkleding. :slight_smile:

Grote Prénatal en Bijenkord/P&C zitten niet dicht bij elkaar, he? :slight_smile:

klopt grote prénatal (dat is de warenhuis) zit in het Alexandrium II (zoals hierboven gezegd :wink: ) en Bijenkorf, P&C en V&D zitten in het centrum allemaal bij de koopgoot… (of officieel beurs taverse :roll: ) :slight_smile: Klein beginnen ook, maar dat is wat meer zoeken :P. Is bij het Ro Theater in de buurt als ik het me goed herriner (moet wel want Ro theater zit aan de witte de wit)

v& D en noppies wel!

Parkeren bij de bijenkorf (ik bedoel: het mag wat kosten toch?).

dan zit je lekker in het midden.