shoppen in Dusseldorf, tips?

wij gaan volgende week een paar dagen naar Arcen in Limburg.

Nou schijnt het leuk shoppen te zijn in Dusseldorf. Iemand bekend ermee?



Zo ja, tips zijn welkom hoor… :lol:

Echt tips heb ik niet, omdat ik niet weet hoe het daar allemaal heet, maar als je met de auto richting centrum rijd, kom je vanzelf bij de winkels. Ze hebben daar een hele wijk met zeer sjieke winkels. Op de straten daar rondom staan dan ook alleen maar zeer dure auto’s geparkeerd.

Bestaat er geen marco polo gids of een ander boekje over de stad, daar staat het meestal wel in.

Zelf zijn we er dit jaar nog geweest, maar aangezien ik toen 35 weken zwanger was, zat het echte shoppen er niet meer in.



Veel plezier!!

Jáááááá leuk!!!



Wij gaan alleen met de Kerst heen maar het is een hele mooie stad en je kan er fantastisch shoppen!



Ergens op een hoek op de Allee zit een groot warenhuis daar kan je ook lekker koffie drinken!



Veel plezier!!!

ok bedankt!



hahah jorien, ik zie je al gaan met je dikke buik… hoewel ik met 36 weken Alkmaar nog onveilig heb gemaakt, maar dat is iets kleiner vermoed ik zo :wink:

Hoi Jet,



volgens mij zit je in Arcen nog dichter bij Oberhausen. Daar heb je het grootste overdekte winkelcentrum van Europa. Perfect voor een dag als vandaag, lijkt me (regen). Ik ben er zelf nooit geweest.



Google CentrO en Oberhausen voor meer info!



Groetjes Mint

Ik ben 2 jaar terug in Oberhausen geweest . Dat winkelcentrum is wel de moeite waard om te gaan shoppen . Daar ben je wel een paar uur zoet mee :smiley:

je gaat in arccen logeren en dan naar duidsland shoppen

:naughty: :naughty: :naughty: :naughty:



als je nou eens kastelen enzo gata bekijken daar :mrgreen:

baarlo staad ook een heel mooi kasteel



en als je dan toch echt naar duidsland wilt gaan

moet je op de laatse dag van je vakantie naar de supermarkt gaan in duidsland en heel veel geld en groote boodscahppen tas mee nemen :wink:



duidsland is wel de mooite waard

doe er wekelijks mijn boodschappen woon 5 min vanaf :wink: