Shop 'till I drop....

Waar ‘moet’ ik heen? Uurtje rondom Emmeloord? Ik houd van H&M, The Sting, esprit, Open 32… Dat soort winkels. We willen eigenlijk niet langer dan een uur rijden. Ik heb zakelijke kleding nodig voor mijn werk. We willen even lekker lunchen enzo. Shoot!

Lelystad of Drachten?

The Sting en Open 32 zitten niet in Drachten. Esprit en H&M wel. Verder nog Steps en Be One. En standaardwinkels zoals C&A, Miss Etam, M&S Mode, Promiss en nog wat plaatselijke kledingwinkels.



Is Zwolle ook een optie? Volgens mij iets meer als een half uurtje rijden vanaf Emmeloord.

Amersfoort

precies een uur rijden zie ik :lol:



alle bovengenoemde winkels zitten daar plus nog meer leuks!

Almere?

Kampen, veel van wat je wilt maar ook onbekend, net iets anders dan anders en leuke prijzen…

Geen idee of het een < uur rijden is, maar: Bataviastad.

Amersfoort is leuk!



Om nog een optie toe te voegen, Apeldoorn. Schijnt een hele leuke zaak te zitten waar je kan high-teaen, in de Korenpassage.

Ik was het topic alweer vergeten! Surry!



Zwolle is inderdaad erg leuk, maar ja, daar gaan we al regelmatig heen!



Batavia stad vind ik eigenlijk niks voor als je echt effe móet… Kweet niet, zo voor even een uurtje op zondag erg leuk, maar voor een hele dag winkelen… nee…



Apeldoorn is hier ook bekend. Amersfoort ben ik nog nooit wezen winkelen en dat is het geworden! Daar gaan we lekker heen op 2 juli. Heerlijk even lekker samen met A een dagje op de shop. samen lunchen, lekke ruit eten 's avonds… heeeeerlijk!



Thanks voor de tips allen!

Ik zeg Groningen :mrgreen:

Hier vind je van alles wat, volgens routenet 55 minuten :wink:

@~Marion~ wrote:

Amersfoort ben ik nog nooit wezen winkelen en dat is het geworden! Daar gaan we lekker heen op 2 juli. Heerlijk even lekker samen met A een dagje op de shop. samen lunchen, lekke ruit eten 's avonds… heeeeerlijk!



Thanks voor de tips allen!




Leuk, leuk!

Als je nog wat tips wilt hebben of wilt weten waar bepaalde winkels zitten, vraag gerust!

En hoe was het?

Heb je lekker veel geshopt? Of viel Amersfoort tegen?

En waar hebben jullie gegeten?

Was wel erg warm om te shoppen of niet?

Sneek is ook wel leuk, alleen weet ik niet hoe ver dat van Emmeloord is :mrgreen:

@Pleuntje wrote:

En hoe was het?

Heb je lekker veel geshopt? Of viel Amersfoort tegen?

En waar hebben jullie gegeten?

Was wel erg warm om te shoppen of niet?




Ow het was zo heet en op het nieuws zeiden ze dat de file’s al heel vroeg op gang zouden komen, dus we besloten onze reservering bij Humphrey’s te annuleren en zijn even snel naar Almere gegaan. We zaten om half 3 weer terug in de auto en hebben thuis de wedstrijd gekeken. We zijn daarna in Emmeloord uit eten gegaan. ALmere vind ik beslist NIET gezéllig winkelen, maar het is er wél functioneel. Goede shops. Ik ben heel erg goed geslaagd. Heb heel veel leuke dingen gekocht. Ik ben nogal lichtelijk verslaafd aan EDC en esprit en daar hebben ze een heerlijk esprit winkel! Verder ook lekker een boel shirtjes bij H&M gekocht en een paar flatjes… Maar, voor mijn winter garderobe gaan we toch echt naar A’foort!

Wij gaan meestal naar Amersfoort of Almere shoppen.

Almere is echt niet gezellig shoppen, maar je hebt er alles en ook grote winkelpanden.



Amersfoort is veeel gezeliiger, maar de Esprit winkels haalt het lange niet bij de winkel in Almere.