shoesme babyproof of extreme flex?

Voor oudste had ik toendertijd babyproof maar nu hebben ze iets nieuws, extreme flex. Vraag me af of dat wat is. Ik wil namelijk dat ze er mee vooruit kan als ze los gaat lopen, een stukje naar de auto, hier in de speeltuin enz en dat kan met die babyproofs niet. Dwz, het wordt straks kouder en natter dus dan is babyproof niet voor buiten geschikt.

Ze staat al 2 maanden, ook al met buik leunend los en aan 1 hand, loopt sinds anderhalve maand langs meubels en begint soms voorzichtig over te pakken. Ze heeft nu nog lekker blote voetjes en som slofjes nu t wat minder weer is, maar ik wil nu t wat frisser gaat worden (al hoop ik op een hele mooie nazomer :wink: ) toch wel aan de schoentjes.

Babyproof geven ze aan voor kruipen en 1e stapjes oefenen enz. Extreme flex voor 1e stapjes tussen kruipen door. Zou extreme flex dan nu nog te stug zijn?

Er zijn ook Elephanten Free (bij van Haren te koop) Die zijn ook heel fijn voor de eerste stapjes :thumbup:

Die zijn eens op tv geweest dat dat zo’n fijne schoentjes zijn.

Mijn jongste had deze. Daarvoor had ze wat gladdere slofjes en toen ze deze aan had liep ze vrij snel. Kan toeval zijn, maar ik had het idee dat ze zich veiliger voelde omdat het niet gleed.

zijn het goede schoentjes (ik lees dit voor het eerst ?? en ken ze niet )

maar zit wel wat te zoeken voor m.arthijs

hij is aan het optrekken staat langs de tafel doet kleine stapjes op zij en wil heel erg graag aan onze handen lopen en doet hij best goed alleen zijn evenwicht is daarin nog wat ver te zoeken

Die schoentjes heb ik ook in de winkel gezien, die zijn inderdaad ook heel fexibel. Die van mij heeft leren lopen op Oxxy schoentjes. Op zich ook hele fijne schoentjes, maar ze waren erg snel “versleten”. De ringetjes waar de veters door zitten, gaan er heel gauw uit…

Dus nu voor de tweede zou ik niet meer voor de Oxxy schoentjes gaan.

@anna80 wrote:

Die schoentjes heb ik ook in de winkel gezien, die zijn inderdaad ook heel fexibel. Die van mij heeft leren lopen op Oxxy schoentjes. Op zich ook hele fijne schoentjes, maar ze waren erg snel “versleten”. De ringetjes waar de veters door zitten, gaan er heel gauw uit…

Dus nu voor de tweede zou ik niet meer voor de Oxxy schoentjes gaan.

hier ook slechte ervaring met oxxy, snel kapot