Ships, even niet opgelet

Ik was even druk met wat dozen inpakken.

J was op zolder wat aan het rommelen…



Ik dacht…nu is het wel erg stil daar…even kijken.



Aaaahhhhhh heeft ze met de lade van de wasmachine gespeelt en met de waspoeder…Overal ligt dat witte spul :shock: :shock: :shock:



Ik kijk wat verder…zie ik haar met een rode watervaste stift op de nieuwe gereedschapskist van papa “kleuren”…de grond en het witte tafeltje had er ook al aan moeten geloven, en haar handen en armen ook :roll: :shock: :shifty:



Op mijn schrikreactie komt I ook naar boven en besluit even lekker over de waspoeder te glijden, die al wat vochtig was door het gespeel met de wasmachine lade.



Dus snel schoenen uit en poetsen maar…incl. J. We moeten ook nog naar het cb vanmiddag :roll:

(die billendoekjes zijn handig joh, je krijgt er veel mee af…helaas niet alles :doh: )



Wat een dag :snooty:

Als het stil is moet je inderdaad gauw gaan kijken.

Sterkte met opruimen…

ihih stiekum lachen , wat een ondeugendheid zeg … pfff en jij zit met een enorme rotzooi opgescheept.



Hopelijk krijg je dat spul er weer af, heb je geen terpentine in huis?



liefs bianca

Ze zijn zo snel als je even niet oplet.



Ik was van de week ook even bezig met de was.

Toen had Tycho mijn flesje nagelriemolie ontdekt.

Hij ging ook even zijn nagels lakken, de inhoud ging dus even over mijn bank heen. Dus ik zit nu mooi met een grote olievlek nu.

(gelukkig hebben wij een bank waarvan je de hoezen kunt wassen).

Weet je wat ook fijn spul is op een velourse ( schrijf je dat zo ? :eh: :think: ) Dat zachte stof , nu ja weet je wat daar " leuk" op is?



Sudocreme :x :shifty: Heeft lieke es gedaan , rotspul zeg

Ooooh Alex balen! Heb je het nog een beetje schoon gered naar het CB?



(Heb stiekem wel zitten lachen om je verhaal :silenced: )

Alex nog alles schoon gekregen??Ik moest meteen aan een tijdje geleden denken… :think: mmm, aan die van mij toen ze een jaar of vier was en net op school. Ging haar ophalen omdat ze aan het spelen was bij buurmeisje…Buuf en ik even kletsen (naja even… :think: ) Toen meiden roepen, die waren boven aan het kleuren… Komen er toch twee smurfen naar beneden :mrgreen: :mrgreen: !! Hun hele gezichtjes donker blauw!!! Ze hadden zo een dikke watervaste stift op een of andere manier te pakken gekregen… :roll: Wij moeders helemaal overstuur en gillen natuurlijk, trap op, naar de badkamer…Oei oei oei, niet af te krijgen natuurlijk :snooty: . (Je kan ook niet gaan schrobben op die huidjes…) Dus dat moest uiteindelijk eraf slijten. Bijna een week als twee smurfen door het leven en een schik dat ze hadden!!

Ja, ha ha alles is redelijk schoon geworden, ik was er vrij snel bij en dan doen billendoekjes echt wonderen.

Alleen de nieuwe gereedschapskoffer van C is niet meer schoon te krijgen. Vooral I was daarover erg verdrietig.

J zegt nu nog steeds met een strakgetrokken gezicht dat ze aan het kleuren was op zolder :mrgreen: