Shiatsu

Op mijn werk kan ik eens in de zoveel tijd een Shiatsu behandeling ondergaan. Ik dacht gister, ach, laat ik het eens proberen.



Nou, dat heb ik geweten. Ik wist wel dat het enige uitwerking zou hebben, maar mijn hemel…wat een effect door een behandeling van 20 minuutjes :shock: :shock: :shock:



Ik had de behandeling om 12.20 uur en daarna moest ik dus nog tot 17.00 uur werken. Ik ben werkelijk de hele middag zo moe geweest dat ik gewoon bijna in slaap viel. Mijn darmen gingen tekeer en mijn spijsvertering werkt beter dan ooit!



Ik ben nog steeds erg moe…en ze zei nog zo: ik doe het rustig aan, omdat het je eerste keer is. Nou, ik wil niet weten wat er gebeurd was als ze het niet rustig had gedaan!!



Iemand ervaring met Shiatsu? Ik vond het echt heerlijk, maar als ik de volgende keer weer zoooo moe ben, dan weet ik niet of ik wel wil. Het is natuurlijk wel goed en misschien moet mijn lichaam gewoon wennen??

Geen idee nooit van gehoord,toen ik de titel las dacht ik heeey Joepie heeft een nieuwe auto gekocht :lol: :lol: :lol: :lol:

@schoen wrote:

Geen idee nooit van gehoord,toen ik de titel las dacht ik heeey Joepie heeft een nieuwe auto gekocht :lol: :lol: :lol: :lol:




Whahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Shiatsu is heerlijk!! :thumbup:



Ik ben een aantal jaren in Thailand op vakantie geweest en daar telkens genoten van Shiatsu. En effectief is het zeker. De eerste keer stond ik ook versteld van het effect en ik vond het heel wonderbaarlijk dat degene die mij de shiatsu gaf me echt precies kon vertellen waar ik last van had.



Krijg er nu spontaan weer zin in…

in een fase waarin ik depressief was regelmatig gehad…en het is werkelijk héérlijk :thumbup:



lekker veel water drinken erna en laat je lijf maar de rest doen :slight_smile:

en nee wennen doet je lijf niet…elke keer zal een andere impact hebben…



maar idd als je daarna nog moet werken :shifty: :zzz: :zzz: :zzz: :mrgreen:

@Joepie! wrote:

@schoen wrote:
Geen idee nooit van gehoord,toen ik de titel las dacht ik heeey Joepie heeft een nieuwe auto gekocht :lol: :lol: :lol: :lol:




Whahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




:lol: :lol: Een shiatsu cuore? :wink:

ik dacht idd ook aan een auto :mrgreen:



maar leg eens uit wat houdt zo een behandeling in dan :think:

Ik dacht aan een hondje…



De volgende keer misschien wat later op de vrijdag laten shiatsuën…

@Kaar wrote:

Ik dacht aan een hondje…



De volgende keer misschien wat later op de vrijdag laten shiatsuën…




Dat kan dus niet. Dat vrouwtje is een paar dagen in de week aanwezig en dan een paar uurtjes, om 2 uur gaat ze weer.

wat voor werk doe je dan, dat daar zon vrouw aanwezig is?

Omdat wij de hele dag achter de pc zitten is zij aanwezig.

Ik kreeg er in het begin hele erge hoofdpijn van.

Ze moesten dan aan mijn voeten nog wat doen om de hoofdpijn wat draaglijker te maken.



Het is echt heerlijk.



Ik zit ook achter de pc bij een grote financiële instelling, maar jammer genoeg zie ik hier nooit iemand langskomen. :wink:

Ik hoor er veel positieve dingen over, is het echt zo fijn wat is het doel precies, misschien moet ik het ook eens doen…

@Mip wrote:

@Joepie! wrote:
@schoen wrote:
Geen idee nooit van gehoord,toen ik de titel las dacht ik heeey Joepie heeft een nieuwe auto gekocht :lol: :lol: :lol: :lol:




Whahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




:lol: :lol: Een shiatsu cuore? :wink:






whahahahahah :mrgreen: :mrgreen: Ja wie weet.

Klonk als… :lol: :lol:

Ja hoor elke week op mijn werk een half uurtje…heeeeeeeeeeerlijk…

Nu ik zwanger ben kan/mag het even niet meer jamemr genoeg…

waarom mag dat niet meer als je zwanger bent dan claudia??

is het zo intensief dan!!???

@Loessie wrote:

waarom mag dat niet meer als je zwanger bent dan claudia??

is het zo intensief dan!!???


dan kunnen de afvalstoffen zich geen weg naar buiten vinden, en neemt de placenta al deze stoffen in zich op…



Ofzoiets :lol:

@~Claudia28~ wrote:

@Loessie wrote:
waarom mag dat niet meer als je zwanger bent dan claudia??

is het zo intensief dan!!???


dan kunnen de afvalstoffen zich geen weg naar buiten vinden, en neemt de placenta al deze stoffen in zich op…



Ofzoiets :lol:




Nou, die afvalstoffen wisten bij mij de weg naar buiten wel te vinden :shifty: :oops:

goed om te weten, ben namelijk erg enthousiast dan maar even wachten :slight_smile:

@veertje wrote:

goed om te weten, ben namelijk erg enthousiast dan maar even wachten :slight_smile:




En als je borstvoeding geeft kan het ook beter niet!





Ik heb me ingeschreven voor iedere week! Ik hoop dat ik niet na iedere behandeling zo moe zal zijn, maar ik neem aan dat het gewoon wennen is!



Dus vrijdag mag ik weer, heb het nu een uur later, de laatste die er is! Ik ben benieuwd!