Shannon praat terug

Sinds vandaag “praat” Shannon terug :inlove:



Zo lief… ze lag vanochtend al heerlijk te brabbelen tegen mij vanuit bedje en nu vanavond op de bank na d’r flesje… hele verhalen :inlove: :inlove:



Ben helemaal in LOVE!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Lief hè… :inlove: :inlove: Ik kan daar ook zo vreselijk van genieten!

Fijn he? :inlove: En het wordt alleen maar leuker… Ik kan ook zoooo verliefd zijn dan.

:inlove: wacht maar tot ze hardop erbij gaat lachen :inlove: :inlove: :thumbup: dat is nog veel leuker/liever…

(doet Dave nu)

Nou ze lacht al een week of 2 met geluid… :inlove: :inlove: ook zo lief :inlove:

ja he je hart smelt dan gewoon :inlove:

's Morgens wakker worden met haar gebrabbel en gegiebel…Heerlijk! Ik heb echt nooit meer een ochtendhumeur. Overigens heeft ze een paar weken haar mond dicht gehouden. Te druk geweest met omrollen enzo. Maar sinds Koninginnedag kletst ze weer. Gelukkig maar…! We hebben het echt gemist. En ze kan zo in een deuk liggen om niks. Journaal kijken? Hilarisch! Animal Planet is super. Ze blijft er soms zowat in. En ik geniet alleen maar. Hmmmmmmm :inlove:

Super hè!! Danté maakt ook hele verhalen. Ook tegen zijn knuffel trouwens hahahaha! Maar vooral, als ik em bv geef. Dan gaat ie tussen het drinken door babbelen met me…!! :inlove:

Ik hoor Fay ook al een paar dagen 's ochtends brabbelen in bed.

Heerlijk om dat zo te horen door de babyfoon .

En om zo wakker te worden al helemaal