shampoo vraagje...

of moet dit aan de keukentafel??



misschien een beetje domme vraag… maaaaar…



ik ben blond nu… in de zomer is het altijd lichtblond. Kan ik ook shampo gebruiken die alleen voor bruinettes is? of wordt het haar daar donkerder van?



of kan dat helemaal niet? tis trouwnes gewone shampo… geen kleurspoeling oid.

:mrgreen: volgens mij kan dat helemaal niet idd :mrgreen:



Vond het wel grappig dat je dat vroeg en eerst vertelde dat je blond was :lol: niet onaardig bedoeld hoor, want als brunette zou ik die vraag ook gesteld kunnen hebben hahaha!



Maar waarom zou je als je keuze hebt shampoo kopen voor brunettes als je zelf blond bent???

Ik zelf ben nooit zo kies keurig wat shampoo betreft, als het d eklus maar klaart!



Al ga ik op het moment voor de andrelon reeks (aanbieding bij de etos)



Succes in ieder geval meid!

ik heb een mazzeltas gekocht bij de da… ik moest toch aardig wat hebben, tandenborstel, tandpasta, en wc spul…zakdoeken endat zat daar allemaal in. Nou zat daar ook shampo in voor bruin haar…



dus maar niet proberen?



idd… je kan het dubbel opvatten… dat ik blond ben… benik ook letterlijk en figuurlijk… het was mij namelijk niet eens opgevallen

De brunette shampoo die ik een keer gebruikt had, was ook echt bruin en gaf een "diepere’ tint aan je haar. Nou, zo bijzonder was het niet, maar voor de zekerheid zou ik hem niet op blond haar gebruiken. (alhoewel ik wel een keer een shampoo voor blond haar gebruikt heb… toen gebeurde er niets)

Je kunt hem bewaren en iemand een keertje kado geven in een lekker verwen pakketje :wink: :thumbup: Strikkie erom en klaar ben je weer !



Als het een donkere tint geeft zou ik het idd niet doen hoor!

Ik zou het doen omdat ik té nieuwsgierig ben… ik zou willen weten wat er gebeurt :mrgreen:

Gera ga je vanavond douchen…Probeer gewoon uit :lol: :lol:

Wel ff foto voor en na showen dan he :wink: :lol:

@mariska89 wrote:

Gera ga je vanavond douchen…Probeer gewoon uit :lol: :lol:

Wel ff foto voor en na showen dan he :wink: :lol:




haha… grapjurk… :lol: als je nou dichter bij woonden… mocht je em hebben… maar je woont niet erg naast de deur… :think:

ik heb ook wel eens een kleur shampoo gebruikt gehad , een koper kleur , en ho evaker je er meewast dan word de kleur ook feller en donkerder, maar als je meestal 1 x wast dan valt het nog mee, maar als je dan met head and shoulders een keer je haar wast dan is die kleur en bijna meteen weer uit , wij proberen dat soort dingen regelmatig op onszelf , (ik ben kapster en mijn collegas en ik doen zoiets vaker hihi)



maar brunette kan je wel proberen , maar rood niet want dan word je roze :mrgreen: :mrgreen:

Ik zou het gewoon proberen hoor! Zo heftig zijn die shampoos niet toch? Het is geen verf :wink:

Miss zie je een klein beetje verschil…en ach, je spoelt het er gewoon weer uit toch bij de volgende wasbeurt? :smiley:

Als de shampoo kleurloos is kan het geen kwaad maar ik denk dat het shampoo is met een kleurtje wat je kan gebruiken om de kleur weer wat op te halen. Als het kleurloze is zou ik niet snappen dat het shampoo is voor bruin haar :think: ?

Misschien kan je hem gewoon ruilen, voor die voor blond haar??? :oops: