Sh*t Happens,..

Mag dit hier?? Iemand hem hier al op tv voorbij zien komen? Ik wist niet wat ik zag :smiley:





met recht een buttface :oops: :mrgreen:

:mrgreen:

eyā€¦ hou je kontā€¦ euhā€¦ kop

whahahahaa :mrgreen:

:sick:

ben ik de enige die de lol er niet van inziet?

@Pleuntje wrote:

ben ik de enige die de lol er niet van inziet?




Nee hoor.

Ik snap hem nietā€¦



Dus dan heb je de pech dat je door vuurwerk van een ander wordt geraakt en dan gebruiken ze jouw kont om je gezicht te maken.



Shit happens??



Wtf is dit voor een stomme reclameā€¦

dat is precies wat ik dacht

Dat was ook precies waarom ik niet wist wat ik zag.



Maar goed, ervan uitgaande dat hij op de ā€˜jongerenā€™ afgestemd is, hopelijk een reclame die een beetje blijft hangen bij ze :pray:

@Karin2 wrote:

@Pleuntje wrote:
ben ik de enige die de lol er niet van inziet?




Nee hoor.




ik ook nietā€¦

Ik snap 'm ook nietā€¦ vind het ook neit grappig ofzo

Hij blijft wel hangenā€¦ denk dat dat het belangrijkste isā€¦ :wink:

Het is een ā€˜grapā€™ met een serieuze ondertoonā€¦

Ik kan er wel om lachenā€¦ ondanks dat ik best weet hoe erg het kan zijnā€¦ de verwondingenā€¦

@faizaa wrote:

Het is een ā€˜grapā€™ met een serieuze ondertoonā€¦

ā€¦




Of het is een serieuze reclame met een grappige ondertoonā€¦ :mrgreen:

Hij is niet grappig,maar wel op het niveau van de gemiddelde vuurwerkstunterā€¦weet alleen niet of dit gaat werken hoorā€¦

Ik vind hem wel grappig en met een duidelijke boodschap!

Wat een kop :mrgreen: En dan die geluid wat eruit kwam! Echt geniaal :lol:

Ik lig hier bijna naast mijn stoel van het lachen :shock: :shifty: Geniaal :clap:



Zal vast voortgekomen zijn uit het idee dat shockeren met ā€œechteā€ wonden niet schijnt te helpen, deze manier waarschijnlijk ook niet maar grappig is hij wel.

@mandy_d. wrote:

Hij is niet grappig,maar wel op het niveau van de gemiddelde vuurwerkstunter.ā€¦weet alleen niet of dit gaat werken hoorā€¦




Tja, als ik even met dat niveau kan gaan denken dat zou ik dus helemaal niets met deze reclame hebben aangezien het om onschuldige mensen gaat en niet om de vuurwerkstunters zelf. Er wordt letterlijk gezegd dat shit happens voor onschuldige mensenā€¦Dat ZIJ een buttface krijgen.



Ik zou dan denken: hahaha, loser en verder gewoon verder gaan met mijn stuntpraktijken.



Shockeren doet het niet. Het geeft voor mij aan dat de onschuldigen dus dom zijnā€¦