sexueel contact na bevalling

Hallo ,



Misschien vreemd onderwerp maar wanneer hadden jullie weer sex na de bevalling …ik ben genknipt en nu na bijna 3 weken nog wel wat bloed verlies dus nu nog te vroeg maar moet wel zeggen dat de behoefte er is .

Had nooit gedacht dat de behoefte er al zo snel zou zijn na de bevalling .

Hoe is jullie ervaring ?



Groetjes

Ik had de behoefte ook pas later, maar we probeerde bij de eersten na een week of 8 weer voor het eerst, en bij de 2e na een week of 5.

Wel heel voorzichtig.

Hier totaaaaal geen behoefte aan sex de eerste 3 maanden. Manlief gelukkig ook iets minder, en er zijn ook nog andere manieren gelukkig 8)

Ik vroeg het de volgende dag al aan de kraamhulp bij Renzo’‘wanneer mag het weer?’’ :mrgreen:

Zij was echt :eh: :o nou uhmmmmmmm :think: ik zou een maandje wachten je bent ingeknipt en gehecht :lol:

Ik echt een máánd :shock:

:lol:

Na 3,5 week voorzichtig geprobeerd ging goed 8)



Bij de 2e…had ik het dus niet…na 5 weken dacht ik ‘‘het ‘‘moet’’ wel weer eens hoor,nu kan het wel weer’’ :shifty:

Deed zeer :frowning: moest er zelfs van huilen :oops:

Mijn man zag het gelukkig gelijk en werd boos toen ik zei dat ik het gewoon tijd vond :angel: dat vond hij belachelijk en zei dat hij helemaal geen haast had :inlove:

Dus toen hebben we het even gelaten…toen kreeg ik angst omdat die keer zeer deed :? durfte ik niet meer…

Veel gewoon gepraat en toen een maand na die mislukte keer :thumbdown: heel spontaan weer gevreeen en toen ging het goed :dance: en toen moest ik weer huilen :roll: omdat ik blij was :lol:



8)

Moraal van mijn lange verhaal :shifty: meestal als je zin er weer is is je lichaam er ook wel aan toe :wink:

hier 3 weken na de bevalling gevreeen. Het overviel me wel het gebeurde gewoon ineens en tja deed gelukkig geen pijn was er wel bang voor

Dyfaine,



ehh :oops: hier ook al zin maar nog een beetje wondvochtverlies (bloed kan ik het niet noemen) en had eigenlijk na 6 dagen alweer zin. Vorige keer was dat echt anders toen heeft het wel 3 maanden geduurd voordat ik er weer aan toe was.



Maar we lossen het creatief op hoor :wink: en da’s beter dan niks :mrgreen:

Na Saba… heeft ruim 5 mnd. geduurd voordat het lukte en ik weer wilde… na Tosca… nóg langer… dus het hoeft niet persé snel terug te komen hoor :wink: .