ik ben vandaag 6 weken zwanger, en het weekend hebben mijn man en ik sex gehad.
Echter ik voelde me daarna zo raar… had een vervelend gevoel in mijn buik ervan.
Ze zeggen dat sex geen kwaad kan, maar waarom voelt het dan zo vervelend nadien?
herkent iemand dit??
Ja dit herken ik zeker ben nu 25 weken en nog vind ik het niet fijn… Maar het moet inderdaad geen kwaad kunnen… Na ja wij doen het nu maar zonder gemeenschap… Want het doet mama zeer
Nergens last van behalve dat we het stukken minder doen nu omdat ik gewoon te moe ben en steeds kramp in mijn benen krijg pfffffffffffffffffff.
Ze zeggen inderdaad dat seks geen kwaad kan maar ik heb al een vrijverbod sinds week 18 van mijn zwangerschap :think:
Zodra je na het vrijen gaat bloeden zou ik als ik jou was aan de bel trekken.
Wat voel je precies in je buik?
bloeden doe ik niet, maar voel een zeuerderig, ongemakkelijk gevoel in mijn buik.
kan het niet precies omschrijven maar vervelend is het wel.
Voelt het een beetje als menstruatiekramp of zit het wat meer aan de zijkanten van je buik/schede?
een beetje beide…
Hmmm, het zou je baarmoeder kunnen zijn die aan het groeien is, dat geeft af en toe een behoorlijk onaangenaam gevoel.
Is het een beetje een zwaar gevoel in je buik?
ja een zwaar gevoel is het goede woord vuurvosje!
Dan denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken
Maar, bij twijfel altijd de VK bellen hoor
Heb je al een VK uitgezocht?
er zit hier in de buurt maar 1 praktijk met 2 top verloskundigen.
bij sophie was ik erg blij met hun, dus moet ze deze week eens bellen voor een afspraak.
Meis ik herken het gevoel zoals je het omschrijft van de zwangerschap van Jorre, nu moet ik het nog uitproberen met manlief ,maar slaap al als ik mijn kussen ruik :lol: :lol:
Kan geen kwaad, tenzij je er niet prettig bij voelt, dat is een ander verhaal, maar sex is voor het kindje geen bezwaar zeker als de zwangerschap verder gevordert is, bereid je het kindje goed voor op de toekomstige weeën die je ‘simuleerd’ wanneer je klaarkomt :shifty:
thanks voor je geruststellende woorden flien!
@F’lien wrote:
Meis ik herken het gevoel zoals je het omschrijft van de zwangerschap van Jorre, nu moet ik het nog uitproberen met manlief ,maar slaap al als ik mijn kussen ruik :lol: :lol:
Kan geen kwaad, tenzij je er niet prettig bij voelt, dat is een ander verhaal, maar sex is voor het kindje geen bezwaar zeker als de zwangerschap verder gevordert is, bereid je het kindje goed voor op de toekomstige weeën die je ‘simuleerd’ wanneer je klaarkomt :shifty:
Voor het overgrote deel heb je gelijk flien maar seks wordt in sommige gevallen echt afgeraden, bijvoorbeeld bij een verstrijkende BMM en bloedingen na het vrijen
Wij mogen pas vanaf week 36 weer met elkaar vrijen omdat het ziekenhuis bang is dat een vrijpartij de bevalling op gang kan brengen.
Dus meestal kan vrijen inderdaad geen kwaad, in sommige gevallen helaas wel
kan zijn dat je een gevoelige bmm hebt! Ik hed die ongemakken ook en hier ligt het aan een gevoelige bmm :-*
@vuurvosje wrote:
@F’lien wrote:Meis ik herken het gevoel zoals je het omschrijft van de zwangerschap van Jorre, nu moet ik het nog uitproberen met manlief ,maar slaap al als ik mijn kussen ruik :lol: :lol:
Voor het overgrote deel heb je gelijk flien maar seks wordt in sommige gevallen echt afgeraden, bijvoorbeeld bij een verstrijkende BMM en bloedingen na het vrijen
Wij mogen pas vanaf week 36 weer met elkaar vrijen omdat het ziekenhuis bang is dat een vrijpartij de bevalling op gang kan brengen.
Dus meestal kan vrijen inderdaad geen kwaad, in sommige gevallen helaas wel
Maar ik heb het over een normale situatie, uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd
Maar daar vroeg ze niet om, dus vandaar mijn antwoord
Was bij mij in het begin ook erg ‘pijnlijk’ soort mensturatiekrampen achteraf…
We hebben nu gewoon de afspraak dat hij niet ‘te diep’ en ‘te hard’ mag :lol:
Dan heb ik nergens last van!!
Al was ik in het begin erg bang om zelf klaar te komen :oops:
nu eigenlijk nogsteeds wel eng, maar ging wel goed.
en manlief is alleen maar helemaal happy dat we de condoom achter wegen kunnen laten hihi… eigenlijk vrijen we nu ook nog eens meer dan het afgelopen jaar… (depressie e.d. van mijn kant, en libido-verlagende medicatie e.d. gaat u wel goed hihi)
Zo… dat was even een prive-verhaaltje van mijn kant