Sesamstraat naar half zeven

Twee dappere moeders voeren actie om Sesamstraat op een betere tijd uitgezonden te krijgen. Steun die actie en teken het gastenboek!


http://www.Sesamstraatnaarhalfzeven.nl

Heb het gastenboek getekend, prima actie :thumbup:

Hoe laat komt Sesamstraat nu dan…?? :eh:

half 6,…

Precies als iedereen net thuis komt van z’n werk dus… :roll: Nee, dan snap ik de actie beter… Ik dacht dat het later kwam jooooohhhh…

Was eerst altijd net na zessen en nu dus half zes waardoor er dus geen kip meer kan kijken.

het kwam eerst ook later !!

had je van half 6 tot 6 kindertijd en dan sesamstraat.

toen werd het al kwart voor 6 volgens mij en nu dus om half 6 !!!



het was altijd zo makkelijk; na sesamstraat op bed,… :eh:

wij hebben digitale tv en sinds kort een apart kanaal nick jr. bij ons is dus nu altijd wat op :wink:

ik heb wel gestemd voor sesamstraat om half zeven want die andere tijden redden we nooit, ze kijken nu wel eens om half acht ’ scohtends geloof ik// :oops:

ideale tijd hier nu!!! Niks actie, mooi zo laten.

Nou, ik heb al gestemd, ook deze actie kenbaar gemaakt bij zoveel mogelijk mensen!

En ik zag juist dat er al bijna vierhonderd reacties zijn!



Ga zo door! Ik vind het belangrijk dat Sesamstraat in belangstelling blijft.

Door de verminderde kijkcijfers gaan ze het straks misschien helemaal stoppen (zoals in bv duitsland al is gebeurd) :frowning:

Ik heb ook gestemd, prima actie. Zes uur is ook goed. En dan gelijk kindertijd ook weer naar half zes. Yoni kijkt graag sesamstraat en dat lukt op deze manier haast niet. En kindertijd al helemaal niet meer.

Op mijn werk kunnen we het ook niet meer zien. Daar zijn we nooit voor kwart voor zes klaar met eten :frowning: En het was zo’n heerlijk moment.

Ik vind eerlijk gezegd half 6 juist weer ideaal, wij eten meestal tussen 6 en half 7 dus meestal zagen we het juist niet. Zo zie je maar…Maar als het half 7 gaat komen vind ik het ook prima, dan zijn we weer klaar met eten :smiley:

het lijkt erop dat het daar mega-druk is, ik krijg het gastenboek niet eens geopend…

mooi!



Ik heb de actie echt mega geplugged overal!

Ik heb ook net getekend…Ze hebben al over de 800 berichten!

Liever om 18 uur, zoals het al 25 jaar was! Ideaal met koken. Geen stuiterend meisje om me heen en daarna eten en naar bed! Maar goed half 7 is ook best, als kindertijd er voor komt, anders heb ik niet genoeg tijd om te koken :wink:

Heb ook gestemd!

Moet er trouwens ook niet aan denken dat Sesamstraat zou verdwijnen, hallo, hier ben ik mee groot gegroeit en Thomas vind het ook al redelijk leuk… als we het zien dan… meestal denk ik rond 6 uur; “hoe laat kwam Sesamstraat ookal weer?” :expressionless:

Ik kan me ook gewoon geen leven zonder Elmo voorstellen… :shock:

half 7 vind ik echt een rot tijd voor sesamstraat, ik ben juist blij dat het nu om half 6 is, kindertijd dat ervoor wordt uitgezonden…

rond die tijd kook ik altijd en dan kunnen de meiden even rustig tv kijken…



van mij mag het blijven om half 6, half 7 vind ik te laat, dus ik hoop datze dat niet gaan doen :?