Tis in elk geval niet zo erg wennen als de vorige keer :thumbup:
Veel rustiger zo :thumbup:
Alleen hoe krijg je die reclame weg?
:think: zie geen reclame (en wat dan nog, voor niks gaat de zon op, ook voor KOK )
@mamaMarije wrote:
@Mutsie86 wrote:Ik vond de roze kleur nog steeds verschrikkelijk dus ben blij met deze kleur! :inlove:
Weet iemand of je de letters wat groter kunt maken? Vind ze nu wel klein of ik word een beetje blind :lol:
Gewoon even als je hier schrijft onderin je 100% op 110 zetten oid?
Wat een goede idee :thumbup: Ik ben niet zo technisch :oops:
Alleen dan zien de banners er ‘raar’ uit als je het beeld zo vergroot. :eh:
aanvulling: zie alleen in het hoofdscherm reclame naar andere sites, niet in dit topic bijvoorbeeld. Stoort me niet 8)
Ik vind het er minder proffesioneel uitzien dan eerst, Jammer.
Maar ja, t, weerhoud ons er niet van om te komen toch :thumbup:
@annemarie69 wrote:
:think: zie geen reclame (en wat dan nog, voor niks gaat de zon op, ook voor KOK)
Dat is ook zo. Maar dan zou het reclame moeten zijn die past bij de doelgroep leek mij. En geen Russische dames enzo.
I like it! :inlove:
@Pattycoat wrote:
@annemarie69 wrote::think: zie geen reclame (en wat dan nog, voor niks gaat de zon op, ook voor KOK)
Dat is ook zo. Maar dan zou het reclame moeten zijn die past bij de doelgroep leek mij. En geen Russische dames enzo.
Precies die russische dames hoeft voor mij echt niet :?
@Marieke_5000 wrote:
@Pattycoat wrote:@annemarie69 wrote::think: zie geen reclame (en wat dan nog, voor niks gaat de zon op, ook voor KOK)
Precies die russische dames hoeft voor mij echt niet :?
Nee toch? Leek mij logischer dat er reclame zou zijn van babywinkels ofzo… Od de webshop van Kindje op Komst zelf.
Met dat soort reclame heb ik totaal geen moeite maar die russische dames die zichzelf aanbieden :roll:
om even aan te geven dat ik niet altijd zeur als dingen veranderen: dit oogt zo in eerste oogopslag een stuk fijner dan de vorige verandering. :thumbup:
En ze komen elke keer als je een bericht plaatst.
Toch helemaal doelgroepgericht die russische dames.
Hebben de mannen ook nog wat
Ze hebben ook thaise en chinese in de aanbieding :lol:
Voor ieder wat wils dus.
Ik ken een forum zonder reclame :mrgreen:
Hoi iedereen,
Ik ben blij dat het jullie aanspreekt. De reclame moet zichzelf nog een beetje ordenen. De Russische dames gaan vanzelf weg. Sorry daarvoor. Veel kijkplezier op de vernieuwde website van Kindje op Komst
Stuk mooier en professionelere uitstraling
Maar inderdaad, die reclame met de dames die zich aanbieden is niet echt gepast op een forum als dit, maar dat moet vast nog even gefinetuned worden.
(en nu nog even zorgen dat er niet twee fonts door elkaar gebruikt worden ).
Hey een blauw kleurtje erbij, leuk
Kim fijn te horen dat die russische dames vanzelf weer verdwijnen!!
@mamaMarije wrote:
@Mutsie86 wrote:Ik vond de roze kleur nog steeds verschrikkelijk dus ben blij met deze kleur! :inlove:
Weet iemand of je de letters wat groter kunt maken? Vind ze nu wel klein of ik word een beetje blind :lol:
Gewoon even als je hier schrijft onderin je 100% op 110 zetten oid?
ikke blonT :oops: waar kun je dat wijzigen?
kleurtje geen probleem mee maar heb wel een vergrootglas nodig
prettig lezen vind ik dit lettetype/formaatje niet
@fiep klophout wrote:
om even aan te geven dat ik niet altijd zeur als dingen veranderen: dit oogt zo in eerste oogopslag een stuk fijner dan de vorige verandering. :thumbup:
eens…
hier nog geen russische dames gezien :think: haha
wel R.E.M. naar das leuk om naar te kijken