Ik krijg allemaal notificaties binnen dat ik pb-s heb of dat er berichten zijn in de topics die ik volg… en als ik dan ga kijken is er niks :think: of laat ie heel oude berichten zien…
is de mail server van KOK een beetje van de wap af door het mooie weer?
De server is helemaal toppie in orde hoor.
Ik heb ook meldingen gehad bij bruidstaarten (keukentafel) vannacht en vanmorgen. ALs ik keek dan was er niks te zien. Alleen ik dacht dat het bericht gewist was door de schrijver. Maar misschien dus niet.
ik heb het idd ook al een aantal keer gehad.
Vreemd :think:
Grappig ik heb random abonnementen op topics ik ik had maar 4 mails en alle 4 legitiem. :think:
Ik heb ook diverse abonnementen Ruud, en ik had die ‘valse’ meldingen maar bij 1 topic. Vannacht was er 1 en vanmorgen laat op de ochtend 1. Maar goed, ik dacht dus eerst dat iemand een bericht geplaatst had, en later weer verwijderd. Alleen als anderen ditzelfde heeft, dan zou het dus iets anders kunnen zijn.
Ik heb ook al een aantal keer een melding gehad van een bericht wat er daarna niet was. Dacht dus ook dat het verwijderd was…
@Mip wrote:
Ik heb ook al een aantal keer een melding gehad van een bericht wat er daarna niet was. Dacht dus ook dat het verwijderd was…
Hier hetzelfde en ook een aantal meldingen en dat waren dan oude berichtjes. Heb het vandaag nog niet gehad trouwens.
Hier nog eentje! Kreeg gisteravond mail dat er gepost was bij mamavraagjes over doopsuikers, maar het hele topic was weg :think:
We hebben wel aardig wat spamberichten uit diverse topics verwijderd miss komt het daardoor…
Ik krijg wel regelmatig GEEN notificaties, terwijl die wel aanstaan. Ben je ineens een topic weer kwijt en moet je veel bijlezen.
Valt me echt op dat het de laatste tijd veel meer voorkomt.
ja hier ook!!
ik wilde er net een nieuw topic voor aanmaken toen zag ik dit en dacht dat is hetzelfde!
Ik heb de laatste tijd een paar keer een mail gehad dat ik een PB zou hebben, dus ik nieuwsgierig kijken, heb ik niks!
nu ook weer, mail op 3 april dat ik een nieuwe pb zou hebben, maar de laatste is van 2 april.
irritant is dat, mij blij maken met een dode mus… :mrgreen:
Maar het komt dus meer voor zie ik…
Met pb’s ligt het heel anders.
Stel iemand stuurt jou een pb dan krijg jij een notificatie mail. Vervolgens verwijderd iemand de pb voro jij hem hebt dan zie jij dus niets maar heb je wel die mail gehad.