Dit jaar het glazen huis in enschede
wij gaan aankomende week met ons werk al vast aan de slag om geld binnen te halen.
we gaan 24 uur lang op een Solex racen.
dat is een evenement hier in het dorp.
we vragen mensen om ons te sponsoren en het geld gaat allemaal naar het doel van 3 fm, kindersterfte tegengaan .
Leuk.
Wat goed zeg! Wij willen graag iets gaan doen om tijdens SR borstvoeding onder de aandacht te brengen. Borstvoeding is essentieel als het gaat om het terugdringen van kindersterfte. Het ontbreekt me alleen aan inspiratie, maar we gaan er nu toch maar eens werk van maken
he dat is ook een super idee, als je nog hulp nodig hebt, misschien akn ik iets betekenen.
Wat een goed initiatief! :thumbup:
Ik doneer ieder jaar wel een bedrag extra aandacht voor zo’n goed doel vind ik altijd echt super.
Yvonne, super ook! Hopelijk krijg je iets verzonnen om het onder de aandacht te brengen :thumbup:
@Yvonne Z. wrote:
Wat goed zeg! Wij willen graag iets gaan doen om tijdens SR borstvoeding onder de aandacht te brengen. Borstvoeding is essentieel als het gaat om het terugdringen van kindersterfte. Het ontbreekt me alleen aan inspiratie, maar we gaan er nu toch maar eens werk van maken
borstvoedignsmarathon? 24 uur non stop borstvoeden op een bank op het plein? oid?
brrr… wel koud als het mega zou sneeuwen!
@konijn wrote:
@Yvonne Z. wrote:Wat goed zeg! Wij willen graag iets gaan doen om tijdens SR borstvoeding onder de aandacht te brengen. Borstvoeding is essentieel als het gaat om het terugdringen van kindersterfte. Het ontbreekt me alleen aan inspiratie, maar we gaan er nu toch maar eens werk van maken
borstvoedignsmarathon? 24 uur non stop borstvoeden op een bank op het plein? oid?
brrr… wel koud als het mega zou sneeuwen!
Nee geen goed idee, ik zie het al voor me, arme beebjes 8)
Sponsors zoeken en dan voor iedere liter bv een x bedrag, 1 voeding is gemiddeld zeker wel 150 ml ofzo.
Sponsors zoeken in de richting van kolf fabrikanten, merken met bv kleding.
en weet ik veel wie er nog meer geld verdient aan moeders die bv geven.
Wat super dat er zo wordt meegedacht, ik ga de ideeën zeker terugkoppelen naar het werkgroepje :thumbup:
Een poging meeste mamma´s die tegelijk hun kindje bv geven moet misschien wel mogelijk zijn, als het niet min10 is, anders een binnen locatie zoeken.
Jammer dat ik niet meer mee kan doen, had graag geholpen
ach die kindjes hebben niet zo heel veel last tijdens het voeden denk ik hoor… goed aankleden/ inpakken en dat komt wel goed.
Die mama’s dan .
Tegen die tijd voed ik vast nog wel en vind het een super goed doel… maar zie mezelf toch niet voor 2 minuten naar Enschede afreizen.
jaaaaaaaaaaaaa we hebben de 24 uur vol gemaakt.
en zijn 1e geworden van de vrouwen en 9 in het algemeen (van de 20).
best goed toch…
Goed hoor
Al bekend wat jullie binnen hebben gehaald voor SR?
nee bedrag nog niet bekend
maar voor dat we begonnen hadden we al 1200 euro
Wow, supergoed zeg!! Dat zal een flink bedrag zijn ook dan :thumbup:
en er komt nog eens ruim 500 bij van alle leidsters, die hun cadeautje van de dag van de leidster niet wilden, maar gezegd hebben dat het bedrag naar serious request gaat.
(en dan zijn dus alle leidsters bij het kdv)
:thumbup:
Super! :thumbup: