series online downloaden

ik hoor veel mensen hierover, maar hoe doen jullie dat toch? Is dat dan altijd zonder ondertiteling?

Ik download het als een torrent bestand, je kunt dan bijvoorbeeld het programma u-torrent downloaden, dit heb je nodig om het bestand te downloaden.

Ik zoek dan in torrentz.com de aflevering van een serie op die ik gemist heb.

Om te weten dat je de juiste aflevering download zoek ik op de site van de zender het seizoen en afleveringnummer op en dan typ ik in torrentz.com b.v. greys anotomy s05e15 (seizoen 5, aflevering 15).

Dan zul je een aantal hits krijgen, ik negeer altijd de sponsored links (die moet je betalen) en kies dan de meest (recent) gebruikte versie en download, ik let er vaak nog wel op dat het een “avi” bestand is. De download loopt van via u-torrent en deze slaat het op je pc, zodra de gehele download binnen is kun je het via media speler bekijken.



Maar ik download geen complete series, enkel een gemiste aflevering.

Let wel op met torrents downloaden, zo is onze vorige laptop besmet geraakt met een trojan horse.



Ik gebruik spotnet en een betaalde newsserver.

Cees77, hoe werkt zo’n betaalde newsserver? Kan je daar dan alles op terug vinden, of moet je verschillende newsservers voor verschillende series gebruiken?