Vandaag besloten dat we in september gaan stoppen met de pil en dat we voor een tweede kindje gaan.
Wie doet er met me mee???
Ikke!!
Wij zijn van plan om eind volgende maand ook voor een tweede te gaan.
Onze smurf is dan 6 maanden. Hij is met een keizersnee geboren en dan ‘mag’ je na een half jaar weer zwanger worden. We gaan er gelijk maar weer voor omdat ik dit jaar 35 wordt en je weet tenslotte nooit hoe lang het gaat duren voor het weer raak is.
Kylie!! :mrgreen: Succes meid en ik hoop voor je dat er snel meer stoppers bij komen!
:-*
Succes meiden :thumbup:
Hai squirrel,
Onze muts is nu 1 jaar en 9 maanden. Mijn man wilde er pas weer een kindje als ze 3 was. Maar na een kort gesprekje afgelopen week hebben we besloten om na deze strip te stoppen en de natuur zijn gangetje te laten gaan. :dance: :dance: :dance:
Hopelijk zullen we veel plezier hebben hier op dit forum. En dat er maar vele mogen aansluiten.
O ja, ik ben echter niet goed in het maken van lijstjes e.d. :oops:
Patricia en Jane, thnx!
Kylie: Ik heb eigenlijk ook geen benul van lijstjes maken… :think: Misschien moet ik me er eens in gaan verdiepen! Of misschien komt er nog een stopper bij die er wel handig mee is… t is tenslotte nog lang geen september he? Wanneer is je laatste pil?
Ik vind het wel weer spannend hoor, ook al is mijn vorige ‘stop’ nog niet zo lang geleden. Foliumzuur staat er nog en heb zelfs nog wel testjes liggen!
Op 23 augustus neem ik de laatste pil in. Foliumzuur staat ook al klaar en heb onlangs ook al een test gekocht omdat ik dacht dat ik al zwanger was. Maar bleek een buikgriep te zijn.
Wanneer heb jij je laatste pil?
23 augustus, dat schiet al lekker op! Ik ben na de geboortje van onze smurf niet weer met de pil begonnen. Heb eerst twee maanden bv gegeven en we wisten direct al dat we snel voor een tweede zouden gaan, dus maar niet de moeite genomen om weer te gaan beginnen…
Ben nu net ongi geweest en na de volgende keer gaan we er weer voor. Mn cyclus is (nog) niet echt regelmatig, dus weet niet precies wanneer dat zal zijn. Ga igg binnenkort maar aan de foliumzuur beginnen want dat ‘moet’ al een week of 4 van te voren he?
Ha, buikgriep ipv zwanger…het kan best op elkaar lijken he? Wel jammer…
Ach ja, je weet het maar nooit hè
Ik wil eerst mijn cyclus weer op gang krijgen. De vorige keer duurde het eerst 40 dgn tot mijn ongi, toen 36 dgn, toen 32 dgn en daarna niet meer, toen was het raak!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Mijn man wilde wachten totdat onze dreutel 3 jaar was, dan zouden we in januari '10 weer aan de klus moeten. Maar ik heb gezegt dat ik er nu al mee stopte en dat we wel zouden zien hoe/wat en wanneer en dat ik eerst de cyclus weer op gang wil krijgen.
Ach ja…die paar maandjes maakt dan ook niet zoveel uit toch??
Ook lekker snel raak de vorige keer dus! Hier ook, ik ben in mei met de pil gestopt, na 24 dgn ongi en daarna niet weer :dance: :dance:
Ik reken er maar niet op dat ik deze keer weer zo megasnel zwanger ben, een eerste zegt helaas niets over een tweede! Afgelopen vrijdag was het precies een jaar geleden dat we voor de termijnecho moesten…en nu hebben we een heerlijk kereltje van bijna 5 maanden! Ongelooflijk!!
Vriendlief zit al aan een andere auto te denken…voor als er een tweede op komst is! Typisch mannending volgens mij, maar we zouden met 2 kids wel wat extra ruimte kunnen gebruiken.
ik meld me aan, vanaf midden spetember gaat mijn cyclus in…
eerder zwanger raken is geen optie, want dan moet ik twee bruiloften missen op 4 en 5 juli, die erg belangrijk voor ons zijn.
Wij hebben net besloten dat er toch een drde gaat komen, ondaks dat ik al 2 jaar riep dat het bij twee zou blijven…, en met een verhuizing dan ook alles de deur uit heb gedaan :oops:
o ja, ik lees net foliumzuur, daar had ik helemaal nog niet aan gedacht… :doh:
morgen maar even halen
Leuk nog een stopper erbij! Welkom Fietje!!
Een derde…leuk zeg!
welkom fietje! Leuk nog een stopper erbij!
O dat is ook wel balen zeg, kun je alles weer opnieuw aanschaffen
nou, dat foliumzuur wordt nog wat zeg… ik ben het al weer drie dagen vergeten… (en dat terwijl in bij de eerste zo stipt was)
mijn menstuatie is weer over, en de pil ligr netjes te wachten tot na een evt zwangerschap
nu eer
eerst nog even een cyclus afwachten, en dan gaat het licht op groen… (en ga ik ook maar een banner aanmaken)
Hoi Dames, even bij jullie polsen :mrgreen:
Ik ben 1 van de augustusstoppers en we zijn tot dusver nog maar met 6 stoppers :shifty: Aangezien er altijd vrij snel mensen af vallen die zwanger zijn en dan nog maar soms of helemaal niet meer komen schrijven word het dan wel heel stil.
Vinden jullie het misschien leuk als we een gezamelijk stop-topic maken van augustus/september stoppers 2009? Lijkt me leuker als we met wat meer mensen schrijven, zodat er ook nog wat over blijft als over een tijdje meerdere mensen zwanger zijn.
Ik heb hetzelfde voorstel bij mijn maandstoppers gedaan, en al 2 reacties gehad die het ook leuk vinden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Amaya.
Hoi Amaya!
Dat is wat mij betreft :thumbup: Weet niet wat de andere twee (!!!) meiden ervan vinden, maar ik ben wel akkoord. Het loopt hier dus ook nog niet echt storm, maar het is dan ook nog geen september he?
Oke, lijkt me gezellig Wacht nog even de andere 2 dames af, lijkt me wel zo gezellig als iedereen het ermee eens is :mrgreen:
Bij ons heeft ook nog niet iedereen gereageerd. (nog niet online geweest).
Groetjes Amaya.
een gezamelijk topic lijkt me prima!
Nou ja, de meeste stemmen gelden dan hè?
Ik ben er idd niet echt regelmatig, maar dat komt ook omdat ik altijd van alles te doen heb enzo en dan vergeet ik het weer. Moet ff op gang komen.
Maken we dan een nieuwe topic aan of gaan we met het topic van de augustusstoppers verder?