Sept/okt 2005....allemaal de MM in....

@anoniempje wrote:

Ja ik ga ook wel gewoon hoor morgen.

Had natuurlijk liever samen gegaan maar durf wel alleen.

Ga het zeker niet vertzetten want dan gaat het weer zolang duren allemaal.

Hoop nu eindelijk morgen eens wat duidelijke info te krijgen over wat nu echt onze kansen zijn.

Suus: zijn 1e tandje :inlove:

Lieke: ben zo beniuewd naar je echo, showen!!!

West: dus jij bent wel een echt carnaval vierder?

Veel plezier nog!

Ikke wel ja een echte hoor !!! Dankje wel meid !!!

:-* West

Lieke vandaag je echo/gyn bezoek

Spannend, geniet ervan

Meiden wij hebben vanochtend een knippelichtje gezien en alles was goed :dance: :dance: :dance:

Ikke is blij :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd, geeft toch altijd een “beter” gevoel…nu kan het genieten echt beginnen.

JAAA GEFELICITEERD meis !!! Geniet er maar lekker van !!!

:inlove: Het op 1 na mooiste boontje dat ik ooit heb gezien Lieke :inlove:

Hier om 5 uur vanochtend weer een hysterisch beebje :roll: hij heeft steeds buikkrampjes 's nachts, maar er is niks veranderd aan zijn eten… maar de diaree was nu volgens mij wel over. Ik heb een uur aan zijn bedje gestaan en zijn buikje gemasseerd en toen hij net over zijn toeren ging ging ook de wekker van hubbie gelukkig dus toen ik hem lekker bij me in bed nemen. Daar viel hij eigenlijk vrij snel in slaap en hebben we nog even tot 9 uur in bed gelegen! Hij is nog wel hangerig en aan het zeuren maar het tandje (volgens mij meteen een hoektandje ook nog) is iets minder pijnlijk nu.

Net de benedenverdieping al gezogen en gedweild en vast progje voor de belastingaangifte gedownload… kan ik dat ook maar meteen doen vandaag of donderdag, hoe eerder verstuurd hoe eerder de centen

Hier zitten we ook op de centjes van de BD te wachten

@anoniempje wrote:

:lol: Angel: volgens mij heb jij het wel gezellig gehad met carnaval

Leuke foto’s :thumbup:

Dank je wel.

Ik vond het dit jaar niet echt leuk op de vliegbasis,

maar we hebben het er beste van gemaakt :smiley:

De optocht hier in Veghel duurde veel ste lang en veel grote gaten, gelukkig konden wij het vanuit ons huisje kijken :smiley:

Vanaaf gaan we misschien nog even een kijkje nemen in de buurthuis bij mijn ouders. Daar staan nog heel wat voetsporen van me toen ik nog een fijne puber was :mrgreen:

@Tante Soesa wrote:

Lieke ik houd mijn telefoon in de buurt!

Nou hier ligt Jim gelukkig in bed. Ik ben er ook achter waarom hij zo ontevreden is: zijn eerste tandje zit hem echt heel erg dwars :roll: hij is dus al vanaf vrijdag aan het miepen en hangen en ik had al zo’n vermoeden maar ik voelde maar steeds niks in zijn mondjes maar vandaag dan eindelijk een puntje en de hele middag een vuurrood wangetje. Gelukkig had ik ook al druppeltjes van VSM en Dentinox in huis gehaald voor het geval dat en daar was ik vandaag erg blij mee schouderklopje voor mezelf! Nu nog even bijkomen en genieten van de rust en dan ga ik maar eens naar bed… Vannacht maar 5 uurtjes geslapen en dat duurt al een week of 2/3 dus ik kan het wel gebruiken!

Ik hoop dat het snel wat beter bij jullie gaat :hug: :-*

@west wrote:

Hier ga ik vandaag weer carnavallen met me vriendin!!! En die blijft ook hier slapen dus veel knuffelen zal er deze maand niet in zitten voor mij en hubbie maar hubbie wilde voor de laatste keer gaan carnavallen hij zegt ook met zo’n kleintje hopelijk dan ga je toch niet weg.

Veel plezier met carnavallen :smiley:

@lieke1 wrote:

Meiden wij hebben vanochtend een knippelichtje gezien en alles was goed :dance: :dance: :dance:

Ikke is blij :dance: :dance: :dance:

Fijn dat het goed was :dance:

Wat een mooi boontje :inlove:

Lieke: wat een mooi plaatje van jullie kleintje.

Fijn dat alles goed was.

Zal nu wel wat geloofwaardiger zijn nu je het gezien hebt.

Vandaag even naar Blijdorp geweest, was wel weer even leuk.

Veel kleintjes geboren o.a. bij de gorilla’s :inlove:

Echt schattig gewoon zoveel overeenkomsten te zien. :lol:

Verder beginnen de zenuwen voor morgen nu wel te komen.

Ben ook vooral bang dat ik weer dingen vergeet te vragen, ga denk ik vanavond samen even een lijstje maken.

Is trouwens wel heel bizar hoor lijkt wel of iedereen om me heen zwanger is of pas bevallen.

Van de week even op kraamvisite geweest bij mijn neef, een schatje daar geboren met heel veel haar.

Stonden we daar echt zo samen bij dat bedje van wanneer mogen wij? :mrgreen:

Zitten we s’avonds bij een theater voorstelling waar hebben ze het over: slecht zaad! :o is toch ongeloofelijk overal op tv en in bladen gaat het over zwangerschap of vruchtbaarheidsproblemen.

Weet wel dat het komt omdat we er nu zo mee bezig zijn maar toch…is het wel erg raar

anoniempje: niet ;euk dat je dan ineens al die dingen tegenkomt op tv. Mijn moeder zei dat ze een docu had gezien over een vrouw die een lichte dosis clomid kreeg en ze kreeg hierdoor een 5 ling.

Lieke: mooie duidelijke echo!!! Wordt echt een kanppert!!!

Ik hoef niet geopereerd te worden aan die cyste in mijn hand. Ik moet kijken of het zo klein blijft en dan hoeft het niet weg.

Lenie da’s mooi!

Jim heeft het zitten ontdekt, hij valt wel steeds om maar hij zit graag voorovergebogen met zijn voeten te spelen :inlove: hij ligt trouwens ook steeds te “wippen” met zijn kontje ook als hij op schoot zit dan trekt hij zo’n gekke bek zo leuk :inlove:

Hai hai

Lenie, fijn dat je niet hoeft geopereerd te worden!!

Anoniempje, succes vandaag!!

Suus, hoe is het met Jim??

Lieke, fijn dat de echo goed was!! Nog een paar weken en dan zie je een echt beebje!!!

Hier ziekkies, keelpijn, verkouden en heb buikpijn gehad.

Gisterochtend 2 druppeltjes bloed verloren en nu niks meer. Zit nu op cd dag 29.

Gaaf Suus, wel een keer een foto hiervan maken he!!! Kunnen we meegenieten!!! Vind ik altijd zo leuk die foto’s

Anoniempje weet je al iets?

Nee moet pas om half 4!!!

Wordt er gek van want deze dag duurt zo lang als je vrij bent :roll:

Heb mijn huis al schoongemaakt de was al gedaan en nog kruipt die tijd

Ben ook heel zenuwachtig, voor mijn gevoel hangt er zoveel af van wat de gyn vanmiddag zegt.

Is zij ook negatief of geeft ze ons weer wat hoop :pray:

Las bij de okt. mama´s dat de inwendige echo meeviel.

Gelukkig, daar zie ik nu ook al zo tegenop.

Doen ze dat met zo´n eendenbek? :oops:

Ja gelukkig viel het mee, zag er ivm m’n vaginisme erg tegenop.

Maar het is een hele dunne piemel zeg maar :mrgreen: waar ze een condoompje om doen .

Succes dadelijk :-*