Helaas hier ook weer een ronde verder.
:-* West
Balen meis
Suc6 deze ronde :thumbup:
Balen hoor.
Hier een beetje bijgekomen van alles. Nu pas merk ik dat ik mij toch wel druk maakte hoor. En nog steeds een beetje. Maar we moeten maar gewoon afwachten. Ik ben wel blij dat we dit met z’n 2en kunnen doen(mijn vriend en ik).
Meiden goed dat jullie nou allemaal die stap hebben gezet! Ik ga druk voor jullie aan de duim en wat mij betreft verdwijnt dit topicje niet helemaal hoor, wil wel een beetje van elkaar op de hoogte blijven
West: balen zeg weer die :twisted:
Ik wil ook niet dat dit topicje verdwijnt hoor
Ook al zouden we straks zwanger mogen raken dan kunnen we bij de mama’s kletsen maar wil toch die oude vertrouwde clubje niet kwijt hoor.
Hier weinig te melden, gisteravond weer eens een keertje wezen stappen in België, met een groep vrienden was wel gezellig ook al ben ik niet zo’n stapper.
Dus was een kort nachtje.
Vandaag verder weinig gedaan de rest van de week lekker vrij en dan vrijdag naar Center Parcs.
Morgen even bloed prikken.
Meiden wat een weekje weer :thumbdown:
Bij iedereen weer die rot :evil: :evil: en het trieste nieuws van Janine…
Hier is nog steeds de angst…maar verder is alles goed :dance:
Hier is de ongie heftig heb heel erge buikpijn pfffffffffff
Verders weinig te melden sorry.
Sterkte west… :hug:
Vandaag bloed laten prikken en ik weet de uitslag al op de onofficiele manier :oops:
Was 15,1 weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Heb even gezocht: voor je eisprong < 3,0 normaal
Na je eisprong: tussen 12 en 60
Maar ergens anders stond weer dat het rond de 32 moet zijn.
En als je tussen de 16 en 32 had dan kon het zijn dat je wel een luteinisatie???( geen idee wat dit is) hebt maar misschien geen goede eisprong.
Dus maar wachten wat de gyn er woensdag van zegt.
West: hoop dat je snel wat minder last hebt.
@anoniempje wrote:
Ik wil ook niet dat dit topicje verdwijnt hoor
Ook al zouden we straks zwanger mogen raken dan kunnen we bij de mama’s kletsen maar wil toch die oude vertrouwde clubje niet kwijt hoor.
Vandaag verder weinig gedaan de rest van de week lekker vrij en dan vrijdag naar Center Parcs.
Onze topic blijft gewoon bestaan hoor

Ze krijgen ons niet weg…we zitten vastgeroest :mrgreen:
Lekker naar center parcs zeg, geniet er van :thumbup:
Hier verder weinig te melden!
We hebben nog geen sperma opgevangen :oops: :lol: omdat het deze week niet uit kwam met wegbrengen.
Je kan maandag tm woensdag wegbrengen hier.
Maandag gaat hij al vroeg voor een paar dagen naar Zwitserland en dan kan het ook niet :roll:
Dus word het die week erop, maarja het is niet anders

Gister was dinnetje uit Enschede even gezellie geweest :dance:

Liefs Angèl

jullie zouden wel zusjes kunnen zijn…
meiden ik ben nog steeds hard voor jullie aan het hoor, ik vergeet jullie niet!
:-*
Inderdaad vind ik ook mees dat ze erg op elkaar lijken.
Zit ff ergens mee dus ik lucht even mijn hartje hier.
Ik had vorige week een sollicitatie per email weg gedaan en dat is wel in een cafe heb er geen ervaring in maar ik heb netgebeld en mag 16 maart voor een gesprek komen en mag ook gelijk mee draaien en dan kijken ze ook gelijk of het klikt.
Nu mijn vraag wat trek ik aan pfffffffffffffff heb er echt geen idee van en moet ook even mee draaien dus ook wel netjes maar ook wat lekker zit en dan ook weer niet te netjes denk ik ik heb geen idee iemand van jullie wat ik dan kan aantrekken??
Als ik jou was zou ik even opbellen en veagen wat zij daar normaal dragen qua kleuren ofzo.
Dat heb ik ook gedaan toen ik in de horeca een baantje kreeg.
Dat staat niet stom maar netjes.
West: spannend misschien een nieuwe baan.
Zou ook idd iets aandoen waar je je lekker in voelt niet te netjes want het moet makkelijk zijn om te werken.
Nou ik heb alweer de balen van het ziekenhuis
Ik zou rond 4 uur gebeld worden maar had om half 5 nog niks gehoord dus begon te twijfelen van moest ik nou toch niet zelf bellen :?
Dus om half 5 zelf gebeld kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat de gyn. nog druk bezig was en dat zij zelf altijd naar haar patienten belt.
Dus ik moest nog even wachten en zou van zelf gebeld worden maar helemaal niks meer gehoord :eh:
En volgens mij is ze morgen en vrijdag niet aanwezig.
Morgen dus maar even vragen hoe het zit want heb toch niet voor niks heel de dag in de zenuwen gezeten
Hoi hoi
Ben net terug uit het zh. Heb een echo gehad waar geen teken was van zwangerschap. Slijnmvlies was dun en er zaten links en rechts een eitje van 7.5 mm. Niet veel dus.
Wel heb ik bloed moeten laten prikken vanwege het hcg hormoon. Is een spoedopdracht dus vanmiddag hoor ik de uitslag. Als er geen hcg te vinden is mag ik weer beginnen met het opwekken van een menstruatie en dan clomid gaan slikken. dag 21 moet ik dan weer bloed laten prikken en dan 19 april weer naar de gyn.
Dus we kunnen weer verder.
Mocht de volgende keer nou weer fout gaan, dan worden onze chromosomen onderzocht. Als het daarna nog een keer fout gaat, wordt er meer actie ondernomen.
West, spannend hoor! Hopelijk klikt het!! Lijkt mij echt gaaf! Ik zou best wel in een discotheek willen werken, lekker achter de bar. Misschien gaat dat ooit nog gebeuren…??
Anoniempje, ook vaag dat je niks gehoord heb! Hopelijk hoor je vandaag dan wel wat!!
Chelleke, leuke foto’s!!
Morgen ga ik naar een opname van Mooi weer de leeuw, zaterdag bardienst bij de voetbal en een verjaardag, zondag komt er visite en maandag ga ik naar een opname van Jensen! Druk druk druk dus maar wel een hoop afleiding.
Liefs,Janine
Janine: jij hebt al een aantal keer bloed laten prikken toch op dag 21, wat is meestal jouw waarde?
Mijn moeder is net even langs die gyn poli gelopen, die vrouw achter de balie vond het ook niks voor de gyn dat ze niet gebeld had, ging gelijk mijn dossier brengen naar haar dus hopelijk hoor ik straks meer.
Zij zei al wel dat mijn bloedwaarde van 15,1 erg laag was, Janine heeft die Clomid daar invloed op?
anoniempje, ik weet eigenlijk niet wat mijn waardes waren. Ik wel het volgende gevonden op internet:
Meestal wordt in het ziekenhuis een bloedonderzoek verricht om te kijken naar de hoogte van het hormoon progesteron. Dit onderzoek moet halverwege in de tweede cyclushelft plaatsvinden, dus ongeveer zeven dagen na de eisprong. Als de hoogte daarvan voldoende is kan men gevoeglijk zeggen dat alles wat daaraan vooraf gegaan is in die cyclus ook goed geweest is. De waarde moet ten minste ongeveer 32 nmol/l bedragen. Als de waarde tussen de 16 en 32 nmol/l bedraagt is er wel sprake van luteinisatie, maar hoeft er niet noodzakelijkerwijs sprake geweest te zijn van een goede ovulatie. Omgekeerd is een waarde tussen 16 en 32 nmol/l meestal het gevolg van het feit dat het onderzoek op het verkeerde moment in de cyclus is verricht, zodat je het niet met zekerheid kunt zeggen.
Maar volgens mij heeft clomid daar geen effect op. ALs je clomid slikt kan wel je zuurtegraad in je baarmoederslijmvlies hoger worden waardoor de zaadzellen eerder afsterven en ook moeilijker er doorheen komen.
Heb je hier wat aan?
@JanineB wrote:
Hoi hoi
Ben net terug uit het zh. Heb een echo gehad waar geen teken was van zwangerschap. Slijnmvlies was dun en er zaten links en rechts een eitje van 7.5 mm. Niet veel dus.
Wel heb ik bloed moeten laten prikken vanwege het hcg hormoon. Is een spoedopdracht dus vanmiddag hoor ik de uitslag. Als er geen hcg te vinden is mag ik weer beginnen met het opwekken van een menstruatie en dan clomid gaan slikken. dag 21 moet ik dan weer bloed laten prikken en dan 19 april weer naar de gyn.
Dus we kunnen weer verder.
Mocht de volgende keer nou weer fout gaan, dan worden onze chromosomen onderzocht. Als het daarna nog een keer fout gaat, wordt er meer actie ondernomen.
Morgen ga ik naar een opname van Mooi weer de leeuw, zaterdag bardienst bij de voetbal en een verjaardag, zondag komt er visite en maandag ga ik naar een opname van Jensen! Druk druk druk dus maar wel een hoop afleiding.
Liefs,Janine
Nou meis, dat je weer snel aan de gang mag :hug:
En hopen dat het dan gewoon blijft zitten :hug:
In ieder geval een fijn weekend, lekker drukjes

Janine: bedankt dat stukje had ik idd ook al gevonden :lol:
Er zullen toch ook wel medicijnen zijn die zorgen voor een betere eisprong?
Dacht al als we met Icsi aan de slag moeten dan moet ik toch aan de hormonen dus hopelijk komt het dan wel goed.
Nog steeds weer te wachten op bericht van de gyn
Meiden ik vind het zo jammer voor jullie dat het er naar uit ziet dat jullie niet zo veel geluk hebben als de andere meiden en mijzelf. Ik gun het jullie zo! Ik zit dan ook nog steeds stiekem te hopen op allemaal kleine wondertjes :-*
Hier verder weinig nieuws, beetje druk maar toch maar even komen lezen. Ben al weken niet helemaal happy zit niet lekker in mijn velletje. Zal wel komen door het slaaptekort, beetje ontevreden over mijn werk en hubbie en ik botsen ook lekker de laatste tijd. Ook dat laaste zal wel door het slaapgebrek komen. Dinsdag mogen we gelukkig naar de KNO-arts met Jim, ik hoop dat het dan gauw allemaal wat makkelijker wordt. Heb het even helemaal gehad met de “zorgen”. Ik weet dat ik niet mag klagen, zo erg is het ook allemaal niet, maar een half jaar lang hebben we eigenlijk alleen maar gedoe en ik voel me maar weinig gesteund (niet door familie, niet door collega’s alleen wat lieve dinnetjes die interesse tonen). Ik sleep me er wel weer doorheen en niemand zal het merken maar het komt er dus bij mij weer uit dat ik niet ziek ben maar me ook niet lekker voel :eh: