sephora

oh oh oh, wat ben ik weer blij… liep gister als een kind door een snoep winkel… ik ruik weer de hele dag lekker naar mijn cocos scrubje…



Sinds mijn mama dat uit Frankrijk voor me had meegenomen, die lekkere badspulletjes en bodyspulletjes ben ik wel verslingerd… ook zulke leuke verpakkingen…



maar die cocosscrub, hahaha, daar wil ik gewoon een lik van nemen… ik liep hier al steeds te zoeken, maar niets kwam in de buurt…



En nu jaaaa gister naar de v&d geweest want sinds kort zit daar ook sephora… haalde eerst mijn spulltjes in frankrijk… maar ja… nu zitten ze ook hier, aan de ene kant gaat de shjeu er wel af, maar ook weer fijn dat ik zo even een cocosscrubje bij kan halen…

Ook al zo gek op cocos?



Ik ook heb zelfs cocos wax voor in mijn haren hahahah

hahaha, heeeeerlijk

@Snoesje wrote:

hahaha, heeeeerlijk




echt wel



en natuurlijk …pinacolada :drool:

@nijntje wrote:

@Snoesje wrote:
hahaha, heeeeerlijk




echt wel



en natuurlijk …pinacolada :drool:






maar dat drink ik dan weer liever :lol: :lol: :wink:



Zo heb ik altijd zo`n fijn gevoel bij appeltjesshampoo :mrgreen: :mrgreen:

appeltjes shampoo nooit geprobeerd…



gaan we een keer doen

Ik vind het altijd vreselijk als iemand naar cocos ruikt :shifty: Maar ik vind het wel fijn voor je dat je ouderwets kunt genieten ! Zal ook de reden zijn dat ik geen bounty lust en jij ongetwijfeld een zak weg kunt werken 8)

@nijntje wrote:

appeltjes shampoo nooit geprobeerd…



gaan we een keer doen




Oe ja, wordt dat nog verkocht ?

@Karin2 wrote:

@nijntje wrote:
appeltjes shampoo nooit geprobeerd…



gaan we een keer doen




Oe ja, wordt dat nog verkocht ?




heb laatst drie bussen meegenomen. Kom het ook niet altijd tegen hoor,maar als ik ze zie dan is het RAAK!!

ik vind cocos echt heerlijk ruimen ik heb er ook mijn lipbalsem van maar nee lust geen bounty hihi :lol:



appeltje shampoo oeh ja ook zo heeerlijk !!!

@Karin2 wrote:

Ik vind het altijd vreselijk als iemand naar cocos ruikt :shifty: Maar ik vind het wel fijn voor je dat je ouderwets kunt genieten ! Zal ook de reden zijn dat ik geen bounty lust en jij ongetwijfeld een zak weg kunt werken 8)




Heerlijk een bounty…, maar een hele zak :silenced:

dat gaat mij niet lukken 1 is genoeg per keer…

ik heb ff gegoogled maar ziet er wel leuk uit zeg ben nu wel heel nieuwsgierig heb een tijdje van alles bij lush besteld niet duur natuurlijk spul maar je moest echt van die stukken zeep kopen dat was minder.



maar goed nu ben ik dus nieuwsgierig en hier bij de V&D hebben ze het niet :doh:

@Karin2 wrote:

Ik vind het altijd vreselijk als iemand naar cocos ruikt :shifty: Maar ik vind het wel fijn voor je dat je ouderwets kunt genieten ! Zal ook de reden zijn dat ik geen bounty lust en jij ongetwijfeld een zak weg kunt werken 8)




HAHAHHAA precies!!! bountys pinjacoladaasss…mjummm



heb zelfs een keer een cocosnoot voor me verjaardag gekregen… denkende dat het hele binnenste zoals een bounty was… teleurstellling 8)

@charity wrote:

ik heb ff gegoogled maar ziet er wel leuk uit zeg ben nu wel heel nieuwsgierig heb een tijdje van alles bij lush besteld niet duur natuurlijk spul maar je moest echt van die stukken zeep kopen dat was minder.



maar goed nu ben ik dus nieuwsgierig en hier bij de V&D hebben ze het niet :doh:




ohh hmeen je dat ze het niet hebben,



ging in frankrijk lekker in Cannes, en Parijs… (lekker decatent he) haha

Sephora… Ikke denken :think: ?Waar ken ik dat ook alweer van? Toen las ik je topic en ineens wist ik het? Eén van mijn favoriete winkels toen we nog in Frankrijk woonden! :dance: Leuk, dat jij dat ook vindt!



Ik was van de week even happy toen ik in de V&D was, daar zag ik spulletjes van Rituals en daar ben ik fan van sinds ik dat in mijn kerstpakket had zitten 8)

Misschien ben je al op de hoogte want het is al tijdje bekend, maar voor iedereen die het nog niet weet, Sephora komt naar Nederland. Sephora is één van de bekendste parfumerieketens die er bestaat, zo zijn er winkels van het merk te vinden New York en Parijs. Maar bovenal is de keten bekend om haar hebberig makende beautyspulletjes!



Sephora heeft een contract gesloten met de V&D. In een aantal vestigingen gaan er shop-in-shops komen.

Jammer genoeg is nog niet bekend wanneer en waar de Sephora shop-in-shops geopend gaan worden.



Dit stond op een mode blog



Je hebt ook een Sephora hyves…

wat fijn dat je dat nu wat dichter bij huis kunt halen.



Ik vind bounty’s héél lekker, maar cocos smaak in warm eten en andere dingen zóó smerig haha.

Ik ben gek op cocos, maar nog nooit een cocosnoot geprobeerd… maar volgens jullie niet aan te raden…

een cocosnoot vind ik lekker.

Ik eet er geregeld stukkies van.

Het sap vind ik weer niet te pruimen :lol:

Heerlijk! Ik heb er shampoo en bodylotion van!



Appeltjesshampoo kan je volgens mij bij yves rocher kopen :think: