Geven de zwangerschapstesten van sensitest altijd een lichtlijntje, of alleen als ze pos. zijn?
groetjes
Jij hebt dus voor je nod getest :naughty:
Ik heb die ook gebruikt, maar ik geloof van niet. De eerste test die ik deed was negatief en daarbij kleurde er helemaal niets. Tweede de dag erna kleurde heel lichtjes en de derde een paar dagen later weer wat donkerder.
Ow… Ik hoop het voor je
hier nooit een licht lijntje als ie negatief was!
Hier alleen toen ie positief was! (heb stiekem ook voor NOD getest, en 't was toen echt een heeeeel vaag lijntje )
Ik weet dat hij alleen een hoe vaag ook streepje geeft als het positief is.
hier ook nooit een licht lijntje gehad! was altijd gewoon leeg!!
(en daarna heel dik, maar was paar dagen na nod )
spannend!!
Ik vorige week met sensitest 3 dagen voor mijn NOD een heel vaag lijntje, direct daarna met digitale Clear Blue getest en die gaf al heel snel zwanger aan. Ik vind het dus een beetje vage testen. (Deze was voor 6 dagen voor je NOD)
een streep is een streep toch ???
ik heb goede evaringen met de kruitvat test en de digitale van cb daar komt te staan zwanger als je zwanger bent en niet zwanger als je niet zwanger bent,
Alleen als ie echt positief is hier :inlove: (let er wel op dat als het een heel licht streepje is dat het een heel streepje is. Ik ken iemand van het forum die had alleen in het topje een verkleuring, en was niet zwanger. Test was dus kapot) meteen even een nieuwe doen dan.