senseo choco?

Wie van jullie heeft het al geprobeerd en is het een beetje te drinken?

Ik heb de chocomelk hot van nutricia maar die vind ik niet veel aan. Erg waterig ook al doe ik de inhoud van het cupje aan het einde erbij in.

En waar is het te koop? Hier bij de Appie XL niet.

ik was vooral benieuwd of hij nou idd lekkerder was dan die andere.

ik heb hem geprobeerd en ik vind hem lekkerder dan die cups :thumbup:

hier bij plus gehaald

Ik hoop ook dat deze lekkerder is dan de vorige want die vond ik dus echt niet lekker.

Geef maar gewoon Nesquik
:wink:

Die andere vond ik :sick: en deze vind ik net zo eigenlijk…





Geef mij maar de gewone Choco van Nutrici* en dan in de magnetron of helemaal zelf maken met echt cacao… :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

:sick: :sick: :sick:







Gewoon ouderwets een pannetje met melk opzetten en daar cacoapoeder bijdoen :drool: :drool:

@crazymom wrote:

:sick: :sick: :sick:







Gewoon ouderwets een pannetje met melk opzetten en daar cacoapoeder bijdoen :drool: :drool:




mmmm dat vind ik nou weer :sick:

niet geprobeerd maar bij de Vomar staat een stelling vol met die dingen.



Voor mij gaat er niets boven de “enige echte” lekker warm uit de magnetron met een lekker dot slag erop :drool:

@Denise wrote:

@crazymom wrote:
:sick: :sick: :sick:







Gewoon ouderwets een pannetje met melk opzetten en daar cacoapoeder bijdoen :drool: :drool:




mmmm dat vind ik nou weer :sick:




Zo zie je maar dat smaken verschillen!



Ik heb ze overigens ook bij de plus gekocht.

Ik heb ze ook gekocht en ze vielen flink tegen,heeeeel erg waterig…zat zefls te twijfelen heb ik op 2 koppen gedrukt? nog een proberen,maar nee hoor…bah…



Doe mij maar gewoon een pak chocomelk,en die in een beker opwarmen… en je hebt ook nog voor in de senseo iets van half koffie met choco extraxten…dan heb je een pad en een zakje poeder…die vindt ik wel heerlijk…

ik vond zelfs de cups van chocomel lekkerder dan de choco van senseo… Daar kon je inderdaad nog het restantje uit de cup erbij gooien, dat gaat bij senseo niet, omdat het geen siroop is maar poeder… met een scheppie suiker is hj nog wel te doen(pak gaat toch op hier, gooi het niet weg), maar vind dat er een vage bijsmaak aan zit…



nee de volgende keer komen of de cups weer terug hier in huis, of idd gewoon een kop choco in de magnetron…

Ik vind de cups van Chocomel lekkerder dan die van Senseo. De cupjes moet je van tevoren wel goed schudden, dat scheelt een heel eind. En als 'ie klaar is even een gaatje in het cupje prikken en dan de rest er nog bij gieten. De senseopads vind ik veel wateriger. Op zich zijn ze beide wel te drinken, maar een ouderwetse kop warme chocolademelk is veel lekkerder!

Gaatje erin prikken, hey dat is een goede tip :thumbup:

Ik heb ze gisteren gekocht en vond het dus ook maar zo, zo :?

En goed schudden voordat je de cup in de senseo doet. Dat scheelt een heel eind, dan zit er ook meer smaak aan! Ik deed dat eerst nooit, en dan is het veel wateriger.

waterig en ik vind het ook onwijs zoet , niet te zuipen!

ik vind het jammer dat de cups niet in type 4 past :frowning:

@Mutsie86 wrote:

ik vind het jammer dat de cups niet in type 4 past :frowning:




die kan je bestellen op chocomel.nl… Half november komen ze in de winkel…



Ik wacht dus nog op mijn hulpstuk…

hier ook die choco van senseo, maar echt :sick: niet te drinken, veeeeeel te waterig. Ik dacht dat het misschien aan ons apparaat lag? Want wij hebben het eerste type nog…

blehhhhhhhhhhhhh vond er niks aan! :sick:

:mrgreen: ik was net toevallig bij een cliënt die het dus had gekocht! Dus ik mocht het uitporberen maar :thumbdown: vond het echt 3x niets. Nog wateriger en smaaklozer dan de chocomelk hot.