Senseo bij Center Parcs?

Binnenkort gaan wij een weekendje naar Center Parcs. Heeft iemand enig idee of ze daar Senseo in de keukens hebben staan? Laatste keer bij Landal hadden ze het wel…



Zat het me ineens af te vragen… :doh:

@Sisil wrote:

Binnenkort gaan wij een weekendje naar Center Parcs. Heeft iemand enig idee of ze daar Senseo in de keukens hebben staan? Laatste keer bij Landal hadden ze het wel…



Zat het me ineens af te vragen… :doh:




waarom zou je dat willen weten?



Er zijn toch altijd supermarktjes waar je pads of losse koffie kan kopen? :think:

Omdat ik ze dan van te voren kan kopen zodat ik niet de eerste avond zonder koffie zit, of beter met een vent zonder koffie. :mrgreen:

Ik ben 1,5 maand geleden in Erperheide geweest. In ons huisje stond er geen senseo. Het schijnt dat sommige huizen dit wel hebben. Anders even bellen naar Centerparcs en vraag je of in jullie huis een senseo staat.

Dank je. Ja dat zou ik kunnen doen. Het is geen halszaak hoor, vroeg het me gewoon af.

In vip huisjes en sommige luxe cottages hebben een senseo (staat in het boek van centerparcs)

Zou gewoon een klein zakje met koffiepads meenemen. Neemt weinig

ruimte in beslag en dan heb je het maar bij je voor als er een senseo is toch? :wink:



En anders van Nescafe die zakjes oploskoffie, ook best lekker ! Daar

hoeft alleen nog kokend water bij :thumbup:

hoi



Wij gaan aankomend weekend naar heijderbos maar ga ervan uit dat ze geen senseo hebben daar. Ik neem ook koffie mee van nescafe lekkere wienermelagne :smiley:

Misschien ff bellen?? :wink:

ik zou ook inderdaad even bellen er zijn parken die het wel hebben ,maar ook die het niet hebben …

Ligt er ook aan wat voor Cottage je heb gehuurd .

Ik heb vorig jaar zelf mijn senseo mee genomen !

Wij hebben thuis geen Senseo, dus ik zou het er apart voor moeten kopen. Geen probleem hoor, maar ik stop er dus niet zomaar even een paar in de koffer. Ik denk dat ik maar gewoon koffie en een filtertje 101 meeneem, gaat tenslotte ook prima. Maar goed, ik vroeg me gewoon af of het er is… het is geen probleem ofzo.

Wij zijn 2 maal op cp geweest en wij hadden geen senseo. Wel een waterkoker en koffiezetapparaat. BTW als je ontbijt aan huis besteld zou hebben krijg je filters en pakken koffie erbij.

Wij waren in t heijderbos en daar hadden we wel een senseo. Maar volgens mij ligt t aan t type huisje dat je hebt. En op hun site kun je dat gewoon nakijken volgens mij

@Sisil wrote:

Omdat ik ze dan van te voren kan kopen zodat ik niet de eerste avond zonder koffie zit, of beter met een vent zonder koffie. :mrgreen:




ah, snap ik…Ik kan ook niet zonder koffie…Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe laat jullie daar aan willen komen, maar wij gingen als het mocht, uur of 4. En dan ging ik altijd even naar het winkeltje…



Ik zou dus gewoon even bellen wat ze in jullie huisje zullen hebben…

Zoals ik al zei dat staat in het dikke boek van center parcs , maar daar henb je blijkbaar overheen gelezen. Als jij het niet op zoekt wil ik het ook wel voor je doen?

We hebben online geboekt, ik heb geen dik boek. Als je zou willen kijken, heel graag. :-*

Ok, zoek het even op;



Alleen in de vipcottage’s heb je een senseo in de keuken.

Staat zwart op wit in het nieuwe boek op blz 31

Weet dus niet wat voor cottage je geboekt hebt?

Ehm… economy. Dus geen Senseo, ok, duidelijk!

Dank je wel voor het opzoeken. :thumbup:

@Sisil wrote:

Ehm… economy. Dus geen Senseo, ok, duidelijk!

Dank je wel voor het opzoeken. :thumbup:


geen dank :wink: