Sensation White met 20 weken zwanger...

heb een ongelovelijk dillema.



begin juli heb je Sensation White. 10 Jaar dus groots!!

nu wil ik heel graag heen met een vriendin en de kaartverkoop begin zaterdag.

en dan moet je ook gewoon 10 uur zitten om te bestellen want het is in no time uitverkocht…

nu ben ik dus een paar dagen over tijd… mischien zwanger???

maar dan ben ik dus 20 weken in juli…



zouden jullie met 20 weken nog naar Sensation gaan???

ervanuitgaand dat je je kaartjes ook wel weer kwijt kunt, zou ik zeggen: ga ervoor, en bekijk het op het moment zelf of je het wel trekt.



ik was 9 maanden moe, langste dat ik ben uitgeweest was tot 1 uur of zo, toen was ik echt ka-pot. ik zou een nachtje doorhalen met 20 weken dus echt niet getrokken hebben…maar voor hetzelfde geld voel jij je dan heel goed, 20 weken is meestal wel de energieke periode he.





ik zou het dus niet bij voorbaat al laten schieten omdat je misschien zwanger bent en misschien moe zou kunnen zijn dan. dat zijn iets te veel ‘misschiens’ om een leuk feestje te laten schieten :angel:

Weet het niet, Maar puur omdat het mij te lang op mij voeten zou zijn…



ik ben naar een rock concert gegaan toen ik 30 weken was, maar dat was in een zaal waar veel stoene enzo stonden. Dus ik was blij dat ik soms kon gaan zitten.





Dus als er veel zitplaatsen zijn, zou ik het er op wagen, als dat niet zo is (wat ik niet denk) dan zou ik deze keer overslaan

zei m’n hubbie ook al :smiley:



de arena heeft ook gewoon tribunes he :wink:

ga ik rustig op een stoeltje zitten.



het is misschien alleen de beat… zou dat slecht zijn???

@Formally known as Vuegje wrote:





ik ben naar een rock concert gegaan toen ik 30 weken was.




je kindje reageerde niet op de harde muziek???

Jawel haha die begon mee te wiegen in de buik, ervoor was er een optregen van pop muziek en de kleine was hard aan het schoppen. :lol:



Man, en ik zijn bijde rockers :wink: er staad hier altijd rock muziek op, en het leuke is dat waneer je rock op zet hier Nicolai helemaal mee swingt :lol:



Pop muziek doet hij dat niet bij :lol:



Hij is niet doof geboren dus alles okay :wink: :lol: :lol: :lol:

Ik zou dr ook voor gaan en je kan op het laatste moment de kaartjes altijd eventueel nog wel verkopen. En 20 weken…zou moeten kunnen hoor :slight_smile:

Ik zou er ook nog voor gaan…het zijn nu teveel ‘misschiens’

En inderdaad, je kunt ze altijd nog verhandelen 8)

Ik zou denk ik niet gaan… teveel HERRIE voor de kleine :wink:

Ik zou het ook ff met de vk overleggen…als zij zegt dat het kan…go for it!

hoi,



ik zou zeker die kaarten proberen te bemachtigen…zijn indd zo ook weer doorverkocht!



mbt de herrie zou ik me met 20 wkn. nog geen zorgen om maken, bij 30 wkn ms. wel weer…maja dan is ie alvast wat gewend!



en als er indd zitplaatsen zijn :thumbup:

met 20 wkn zou ik het wel aandurven op zich, magoed je weet niet hoe het loopt. Ik zou kaartjes kopen, die ben je echt binnen no time kwijt mocht je niet kunnen

Ik zou het zeker gedaan hebben :mrgreen:

Maar ben dan ook echt een party freak o.a Sensation (maar dan meer de black variant :wink: )

Ik heb tot ongeveer 27 wkn nog wel naar grote (hard style) feesten geweest.

(Wilde daarna ook nog wel maar helaas kreeg ik erg snel last van voorweeen en kreeg ik rust voorgeschoteld.)

En vriendin van mij stond vorige jaar met 35 wkn nog een hele nacht door te halen op Sensation :mrgreen:

(kind is kerngezond geboren zonder gehoorschade ;-))



Ik zou het doen en inderdaad de kaartjes raak je zeker weten wel kwijt, in de Arena kun je altijd gaan zitten als je daar behoefte aanhebt, en trek je het niet meer dan kun je natuurlijk altijd naar huis als jij het wilt.

ik denk dat ik zaterdag maar lekker kaartjes ga scoren :smiley:



thanks

Maarre… weet je nu inmiddels al of je wel of niet zwanger bent? :angel:

@Marieke_5000 wrote:

Maarre… weet je nu inmiddels al of je wel of niet zwanger bent? :angel:


Vroeg ik mme ook af! :angel:

Herrie maakt niet zoveel uit. Met 37 weken ben ik nog bij een concert geweest en dat ging :thumbup: Kon volgens gyn geen kwaad.



Of je het trekt…Lichamelijk hoef je je dan denk ik nog niet zoveel zorgen te maken. Of je moe bent, tja, dat blijft dan met alles de vraag.



Ik zou zeggen: DOEN! :mrgreen:



Enneh…al getest???

@Sweet-Love wrote:

@Marieke_5000 wrote:
Maarre… weet je nu inmiddels al of je wel of niet zwanger bent? :angel:


Vroeg ik mme ook af! :angel:




wilde van t weekend testen :smiley: maar of ik zo lang kan wachten



qua vergeetachtigheid MOET ik wel zwanger zijn… :lol: maar goed dat zegt niet altijd wat natuurlijk :wink:

En je bent al een paar dagen overtijd???

Dan heb ik maar 1 ding te zeggen:




TESTEN :mrgreen:

Dat is cool! 8)

Zowel Sensation White als het feit dat je misschien zwanger bent! :wink:



Ik zelf zou niet gaan…

  • bang om “geplet” te worden
  • snel moe te zijn
  • niet kunnen zitten (snel last van rug dan?)
  • het kindje beetje hyper zou worden



    en het misschien voor jezelf ook tegen zou vallen. Je bent toch niet helemaal in “normale” doen…



    Uiteindelijk hangt het er een beetje van af hoe stoer je bent :wink:

    (en dat ben ik niet zo dan, denk ik als ik dit terug lees :mrgreen: )

ik werd ook al mee gevraagd maar ja ik ben dan op het einde en vond het niet zo slim en het is dit keer wat ik gehoord heb alleen maar een white editie en geen black dus dan houd het al voor me op.



ik zou zelf wel gaan maar ik weet hoe ik ben ik zelf ben dan echt een week van de rel en slaap dan meer dan dat ik wakker ben :lol: