senne-jongens/senna-meisjes naam?

@monique wrote:

ik ken een jongetje die heet senne, maar ik noem hem altijd senna klinkt leuker vind ik… :mrgreen:

Dat zou ik zo vervelend vinden als het mijn kind zou zijn. :silenced:

@Mutsie86 wrote:

@monique wrote:
ik ken een jongetje die heet senne, maar ik noem hem altijd senna klinkt leuker vind ik… :mrgreen:

Dat zou ik zo vervelend vinden als het mijn kind zou zijn. :silenced:

Ik ook…Het is toch raar dat je het kind niet bij zijn naam noemt omdat jij iets anders leuker vind…

Ik vind het al heel erg als ze mijn kind Teo noemen

:wall:

Ik ken 2 Senna’s en beide zijn het meisjes.

Vind dat het voor allebei kan, maar persoonlijk vind ik Senne voor een jongen leuker.

@Suuzeke wrote:

Senna is een meisjesnaam

Senne een jongensnaam, vind ik :mrgreen:

hier in belgië is het ook meestal zo Suuzeke!

maar wij hebben een fenne terwijl fenna ook meer meisje is…vonden fenne gewoon leuker! :inlove:

Fenne en Fenna vind ik alle2 meisjesnamen, hele leuke naam trouwens Fenne voor een meisje, vind ik nog leuker als Fenna!

Senne en Senna voor een jongen.

Senna voor een meisje.

Vind Senna dus voor beide kunnen, Senne alleen voor een jongen.

Vind Senna leuker dan Senne, als ik zou moeten kiezen denk ik.

Heeft net iets meer dan, Senne klinkt wat ‘matter’.

Ik ken meisjes én jongens die Senna heten…en vind het ook een unisex naam…en persoonlijk vind ik Senne niet zo :shifty:

Ik houd ook niet zo van deze namen, ik vind het allebei meisjes namen, de namen klinken erg vrouwelijk.

Tot je mijn stoere bink hebt gezien :wink:

:smiley:

wat een plaatje die Senne, i´m in love :oops: !

Heb ook ff op internet gezocht en op http://babynamen.infosnel.nl/info.php?id=22486 dit gevonden:

Naam: Senne

Eigenschappen: Jongensnaam, Fries, Meisjesnaam, Bijbels

Naam: Senna

Eigenschappen: Jongensnaam, Meisjesnaam

Ook op een andere site stond dat beide namen unisex zijn.

Zelf zou ik idd Senne eerder voor een jongen nemen en Senna voor een meisje…

@Sophia wrote:

Wat een mooi mannetje, zal wel aan het Friese bloed liggen, Jesse is ook half Fries en een erg mooi mannetje :inlove: :wink: !

Mijn zoon heeft als 2e naam Senna. Hij is vernoemd naar mijn vader, die Mannes heet. We hebben de M er af gehaald en toen de naam om gedraaid, en dan heb je Senna.

Ik vind Senna en Senne allbei jongensnamen.

Net als Noah, ook al hoor je die naam vaker bij een meisje.

Ik vind Noah voor een jongen echt een supermooie naam, mooier als Noa voor een meid. Ben nu zwanger dus wie weet… :mrgreen:

@Sophia wrote:

Net als Noah, ook al hoor je die naam vaker bij een meisje.

Zag laatst op internet dat ‘Noah’ alleen een jongensnaam is (van Noach) en ‘Noa’ alleen een meisjesnaam, maar dat niet iedereen dit weet en er dus ook heel wat jongetjes abusievelijk ‘Noa’ genoemd worden…

Wij hebben ook een Senne, een jongen 8) .

Senna vind ik meisjesachtig.