Sem zijn 1e dag op het kinderopvang

Vandaag heeft Sem proef gedraaid op het kinderopvang en dat ging super :thumbup: .

Toen ik weg ging hoefde Sem niet te huilen, hij zwaaide zelfs naar mij. Maar een uur later kwamen de tranen :cry: , gelukkig vond hij troost in zijn speen en knuffel. Hierna niet weer gehuild maar lekker gespeeld :dance: .

Ook ik heb een aantal traantjes :cry: gelaten toen ik in de auto zat, onderweg naar huis. Het is toch wel raar om je kindje zo achter te laten. Ik was dan ook superblij om hem weer op te kunnen halen :smiley: . Ik heb hem even een lekkere dikke knuffel gegeven :inlove:.

maandag 2 Juli gaat Sem weer naar het kinderopvang, hopelijk gaat het dan net zo goed als vandaag.

Hieronder het stukje van wat de leidsters in het boekje hebben geschreven

Sem vind de grote kids erg leuk om te zien. Hij is erg onder de indruk, maar op een gegeven moment kwamen er verdrietjes van Sem. We hebben zijn speen en knuffel gegeven, hier had Sem veel troost bij.

Grote verhalen vertellen kan Sem ook maar al te goed en daarbij dingen aanwijzen.

Vanmorgens ook nog heerlijk buiten gespeeld.

Een dappere jongen :inlove: .

Ik ben zo trots op mijn grote stoere vent.

Super meid! en ja, het gevoel is zeker herkenbaar…pfoeh, soms vind ik het nog steeds moeilijk hoor…

En eh…gaat hij 1x per week dan?

wat goed !!!

@Nessie7 wrote:

Super meid! en ja, het gevoel is zeker herkenbaar…pfoeh, soms vind ik het nog steeds moeilijk hoor…

En eh…gaat hij 1x per week dan?

Sorry voor deze late reactie, maar internet lag hier weer eens plat.

Sem gaat 2 ochtenden, maar we willen er nog 1 ochtend bij hebben. Dus dan 3 ochtenden in totaal.

Groetjes Ariska