Secret Story

Ik vind een uur overigens opk wel erg lang. Half uur was ook prima geweest en door de tijd mis je zowel het nieuws van half 8 als van 8 uur.

Ik zap dus wat heen en weer.

@mandy_d. wrote:

@Happy mommy wrote:
Ik vind het jammer dat het allemaal van die mooie mensen zijn

“die van het leven genieten / midden in het leven staan”. (die omschrijving gaven zevrijwel allemaal van zichzelf :roll: )



Te mooi, te perfect in mijn ogen.



Dat is geen afspiegeling van de maatschappij.

En daarom heb ik ook niet veel affiniteit met de mensen daarbinnen.



Ik had het leuker gevonden als er meer variatie was geweest in leefstijl en in leeftijd.



Niet alleen maar Barbie en Ken.




Precies! Dat dacht ik ook. Mis toch echt een gezellige, dikke 50-tiger die in zijn verleden iets heel erg heeft gedaan bijvoorbeeld…

Ja sorry hoor,maar als het om geheimen gaat, wil ik ook echte geheimen, geen hobbies.



Of een herkenbare, alleenstaande dertiger met 4 kids,die bij zich draagt dat niet al haar kids van dezelfde vader zijn bijv.



Oeh, jammer weer.




:lol: :thumbup:



Iemand vond het een versie van temptation island - niet dat ik precies weet wat dat ook alweer was maar ik begreep wel wat hij bedoelde.

ik heb het tot nu toe wel geteld 30 sec gezien…



ben het wel met bf eens…, blij als er ook wat anders op is.



iedere dag 1 uur lang en dan op zondag ook nog…



(oja wij hebben ook nog ziggo… maar dat kanaal werkt neit goed… stoort steeds)



maar hoelang duurt dit programma dan? vooral omdat de geheimen al binnen 1 wk bekend zijn…



(oja toe nu toe vind ik het ook geen spannende geheimen… er zit trouwens toch ook iemand bij die zwerver was…)

@jet1981 wrote:

Ik volg het wel… De meeste reality programma’s worden pas na een paar weken echt leuk, kijk maar naar de gouden kooi!




Dat vond ik dus ook helemaal niks aan.



Blijkbaar gewoon niet mijn ding.

De gouden kooi was alleen maar smerig, met gekots en ge*** en ruzie de hele dag, schelden, pffffffffff, dat is toch niet leuk? Ik snap ook echt niet waarom er nog zulke tv gemaakt wordt. Blijkbaar zijn er toch mensen die dit soort dingen echt leuk vinden :o

wat ik me dus afvraag, stel er raad iemand het geheim van iemand. Moet die persoon er dan uit ??

Want als er zo aan de lopende band geheimen worden geraden, dan kan dat programma toch nooit 13 weken duren ?

@romata wrote:

wat ik me dus afvraag, stel er raad iemand het geheim van iemand. Moet die persoon er dan uit ??

Want als er zo aan de lopende band geheimen worden geraden, dan kan dat programma toch nooit 13 weken duren ?




Ik geloof dat je geld wint of kwijt raakt. Ook al is je geheim geraden,dan kan je nog geld winnen van de geheimen van anderen. Kan er naast zitten, heb het welgeteld 15 minuten gezien deze week. Daarna niet meer.

@mandy_d. wrote:

@romata wrote:
wat ik me dus afvraag, stel er raad iemand het geheim van iemand. Moet die persoon er dan uit ??

Want als er zo aan de lopende band geheimen worden geraden, dan kan dat programma toch nooit 13 weken duren ?




Ik geloof dat je geld wint of kwijt raakt. Ook al is je geheim geraden,dan kan je nog geld winnen van de geheimen van anderen. Kan er naast zitten, heb het welgeteld 15 minuten gezien deze week. Daarna niet meer.




Oke maar die blijven dus ‘geldloos’ maar de winnaar gaat uiteindelijk toch naar huis met al het geld van de ‘ex-bewoners’. Dus die persoon die geldloos is kan nooit de Finale halen want die zou dan geen geld hebben ?

@romata wrote:

@mandy_d. wrote:
@romata wrote:
wat ik me dus afvraag, stel er raad iemand het geheim van iemand. Moet die persoon er dan uit ??

Want als er zo aan de lopende band geheimen worden geraden, dan kan dat programma toch nooit 13 weken duren ?




Ik geloof dat je geld wint of kwijt raakt. Ook al is je geheim geraden,dan kan je nog geld winnen van de geheimen van anderen. Kan er naast zitten, heb het welgeteld 15 minuten gezien deze week. Daarna niet meer.




Oke maar die blijven dus ‘geldloos’ maar de winnaar gaat uiteindelijk toch naar huis met al het geld van de ‘ex-bewoners’. Dus die persoon die geldloos is kan nooit de Finale halen want die zou dan geen geld hebben ?




Iemand van wie het geheim is geraden,die kan toch nog geheimen van anderen raden en geld winnen? Of niet?

@mandy_d. wrote:

@romata wrote:
@mandy_d. wrote:
@romata wrote:
wat ik me dus afvraag, stel er raad iemand het geheim van iemand. Moet die persoon er dan uit ??

Want als er zo aan de lopende band geheimen worden geraden, dan kan dat programma toch nooit 13 weken duren ?




Ik geloof dat je geld wint of kwijt raakt. Ook al is je geheim geraden,dan kan je nog geld winnen van de geheimen van anderen. Kan er naast zitten, heb het welgeteld 15 minuten gezien deze week. Daarna niet meer.




Oke maar die blijven dus ‘geldloos’ maar de winnaar gaat uiteindelijk toch naar huis met al het geld van de ‘ex-bewoners’. Dus die persoon die geldloos is kan nooit de Finale halen want die zou dan geen geld hebben ?




Iemand van wie het geheim is geraden,die kan toch nog geheimen van anderen raden en geld winnen? Of niet?




Owja dat zou ook nog kunnen :slight_smile:

Ben ik de enige die zich afvraagt of de jurkjes nog kleiner en korter kunnen :think:



Vindt het trouwens wel een grappig concept was ook blij dat jurrien eruit ging, de andere 2 kunnen nog voor leuk vuurwerk zorgen.

@Noekie wrote:

De gouden kooi was alleen maar smerig, met gekots en ge*** en ruzie de hele dag, schelden, pffffffffff, dat is toch niet leuk? Ik snap ook echt niet waarom er nog zulke tv gemaakt wordt. Blijkbaar zijn er toch mensen die dit soort dingen echt leuk vinden :o




Dat was zeker niet de hele tijd. Pas toen terror Jaap erbij kwam, kwamen de vieze dingen. Toen keek ik ook wel eens niet… Maar het was echt niet de hele tijd gewip en gekots en weet ik het wat.

Secret Story scoort niet



AMSTERDAM - De geheimen van de bewoners in Het Huis der Geheimen lijkt, vooralsnog, maar weinig mensen te boeien. De eerste grote liveshow van Secret Story haalde donderdagavond de top 25 van best bekeken programma’s niet.







Het nieuwe reallife-programma Secret Story, waaraan mensen meedoen die een geheim met zich meedragen, had donderdag de allereeste grote liveshow. Kandidaat Jurien, die in het geheim anabnolen slikte, moest Het Huis der Geheimen als eerste verlaten.



In tegenstelling tot Secret Story, hield Wie is de Mol? wel veel mensen aan de buis gekluisterd. Bijna 1,7 miljoen mensen zagen hoe Pepijn Gunneweg het spelprogramma van de Avro moest verlaten. Wie is de Mol? staat op de eerste plaats in de lijst van best gekeken programma’s van donderdag. Dit blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek.



De Nederlandse soapserie Goede Tijden Slechte Tijden (1,4 miljoen) en Het Journaal van 20 uur (1,3 miljoen) staan respectievelijk op de tweede en derde plaats in de lijst.



De nieuwe NCRV-serie Levenslied is de hekkensluiter van de lijst met 673.000 kijkers.

@klavertje4 wrote:

Bijna 1,7 miljoen mensen zagen hoe Pepijn Gunneweg het spelprogramma van de Avro moest verlaten.




He verdorie, dát had ik nou net niet willen lezen!!! Ik moet Wie is de mol nog kijken…Zit ik angstvallig het “Wie is de Mol” topic te vermijden, lees ik het hier :doh:

sorry, niet aan gedacht :oops:

Ik vind de geheimen ook tegenvallen,maar wel leuk om naar te kijken :smiley:

Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er van vind.



Ik volg het niet dagelijks en continu, maar heb wel de eerste live show gezien en die van gisteren. En wat stukjes tussendoor via dat 24/7 kanaal van Ziggo.



Ik vind ten eerste de geheimen nogal tegenvallen. Niet dat ik van drama hou ofzo, maar ik vind het nou niet bepaald schokkende geheimen en dat had ik denk ik wel verwacht. Nu zijn het meer hobby’s van mensen ofzo, of ‘raad eens welke kleur onderbroek ik aan heb’, 'of, ‘als niemand kijkt peuter ik stiekem in mijn neus’.



Toen Jurrien er gisteren uit moest zei hij ook ‘Ik heb een keertje anabolen geslikt’, klinkt al heel anders als ‘Ik slik anabolen’.



Van dat slaapwandelen ook, lekker boeiend hoor…



Die van de tsunami en het ridder zijn vind ik bijvoorbeeld wel weer bijzonder. Het dakloos zijn ook nog wel en het hoogbegaafd zijn.



Wat ik me overigens afvroeg, Laura en Guido, die hebben eigenlijk geen persoonlijk geheim?

Zij hebben die missie samen, maar in het programma lieten ze ‘Wij hebben geen relatie’ dus ook 2 keer zien als ‘geheim’.

Kan ik daar uit op maken dat dat het enige is?



Verder vind ik Bart echt een waardeloze presentator.

Krijg steeds een beetje medelijden om te zien hoe hij zijn best probeert te doen maar het gewoon niet lukt om lekker te babbelen.

Heb het een keer gezien en vond dat al een keer te veel…

Ik ga kijken, maar heb het nog niet gezien. Vind het altijd wel leuk :mrgreen:

Leuk… Appies kijken…















































Neeehh vind er niks aan. Big brother 1 kon nog wel… Maar alles erna :thumbdown: