Wie heeft hier wel eens een bankstel gekocht??
Hoe is de service en levertijd??
Wij zijn op zoek naar een andere bank…ivm met het steeds groter worden van ons gezin.
Nu hebben we een bankje van de Leenbakker en die houd het al 8 jaar uit.
Hoe is de kwaliteit van seats and sofas?
onze ervaring (familie) is niet zo geweldig, binnen 8 maanden een nieuwe bangk nodig wegens doorzitten. Levertijd is NUL want je haalt alles zelf op daar!
Ja daar was ik al bang voor.
Dan gaan we gewoon weer lekker op zoek naar een Leenbakker bank denk ik.
Ikea heeft goede banken!
En ook betaalbaar…
Leenbakker heb ik weer slechte ervaringen mee
Nee ik zou het niet doen.
Hier ook 1 maal gedaan, moest er een tijd op wachten (lees 5 maand)
Mocht ik het in de winkel niet eens opmaken om te kijken of de goede pootjes (we hadden een andere kleur) erbij zaten.
Toch door gedramt en ik mocht kijken en jawel, verkeerde kleur pootjes.
Vervolgens weer 3 maand wachten.
Maar toen stond hij dan eindelijk in de kamer. Hij heeft er denk ik 6 maand gestaan, naden lieten los en we zaten al bijna aan de grond :roll:
Ohhh dat zijn echt geen goede berichten zeg!!
Balen ook dat je dan geld uitgeeft aan iets wat na een maand of 6 dus al finaal door de vering heen is… :thumbdown: :thumbdown:
Wij willen graag een hoekbank.
Dan moeten we wel aan de schuif met de meubels maar de ruimte die zo’n bank bied hebben we echt nodig straks.
Ach een 2 + 3 zits neemt ook veel plek in toch!!?
echt zwaar k*t is seats en sofa’s
en ook van die gladde mannetjes die je dan toch een ander bankstel aan proberen te praten en om je heen hangen
lange levertijd en kwaliteit vind ik 3x niks
wij hebben nu een 2de hands via mp en daa ben ik nog steeds erg blij mee
dure bank ga ik niet doen zolang hier huisdieren en kleine kinderen rondlopen.
dan ga ik me iriteren als ik om de haveklap moet boenen en dan de vlek er niet meer uit wilt en met een goedkope 2de handsje heb ik dat minder
dan ben ik stuk relaxeder
al moet ik zeggen dat dat vlekken spul van HG super spul is
1 keer binnen geweest en we werden werkelijk achtervolgd en vastgeklamd…vreselijk irritant…
idd bij s&s wekren mensen op provisie dus ze zijn erg vervelend en willen je graag wat verkopen.
Als je niet veel waarde hecht aan een bank is het een leuke winkel.
Als je na 1 of 2 jaar wel weer verandering van interieur/bank wil kun je daar best een bank kopen.
Wij hebben onze bank in tilburg gekocht bij woon enzo ( ik weet niet of een link mag , maar dat mag inderdaad niet ) : betaalbaar, goede kwaliteit en goede service !!
ze leveren aan huis voor 35 euro en bij ons kwamen ze zelfs op een zondag !
en toen we een stuk stofverschuiving hadden 9 nog geen half jaar de bank ) heb ik gebeld en kwamen ze de volgende dag gelijk.
Ja helemaal super !
hier een leenbakker bank en dat vind ik pas een *** ding :oops:
Wij gaan binnenkort dus ook voor een andere.
Overigens hebben wij express geen 3+2 zits meer en ook geen hoek, want hoewel het gezin groter wordt… de huiskamer niet :mrgreen: Ooit wil ik wel een mooie hoekbank, maar die ik gezien heb moet ik dan nog eeeeeeven voor sparen (en in elk geval wachten we daarmee tot de kids groter zijn en niet meer hun snottebellen en vieze voeten aan de bank afvegen ) maar hebben nu een 3 zits met 2 losse stoeltjes.
Stoeltjes zijn van de IKEA, hoes kan gewassen worden en als we de kleur zat zijn er eventueel andere hoes omheen doen. Bank gaan we ook naar de IKEA na de vakantie ofzo en die is er in dezelfde kleur als de stoeltjes :thumbup:
De service is bagger. We moesten ruim 3 maand op onze bank wachten, want niet alle banken zijn meteen leverbaar zoals ze wel adverteren :roll: . Onze bank heeft het 6 jaar uitgehouden en zag er toen nog mooi uit (we waren erop uitgekeken en via marktplaats nog weer verkocht ).
Mijn schoonvader heeft na 1,5 jaar zijn bank van Leen Bakker naar het stort gebracht omdat dit echt een waardeloze kwaliteit was.
in tegenstelling tot wat ik hier lees zijn wij eigenlijk wel tevreden. Onze banken staan al 8,5 jaar. Geen problemen mee.
mijn ouders hebben daar ooit een bank gekocht de levertijd was 8 weken.
na 5 maanden nog geen bankstel.
een maand later werd een bankstel geleverd bleek er een winkelhaak in te zitten.
werd de bank opnieuw besteld weer 3 maanden gewacht bleek de kleur verkeerd.
ze kregen geen geld terug maar konden of deze bank nogmaals laten bestellen of voor een andere kiezen of deze kleur houden…
ze hebben de bank gehouden want ze zaten al bijna een jaar op een geleende bank…
in de koopovereenkomst staat dat de levertijd niet bindend is.
ik heb met mijn ex daar ooit een bankstel besteld een aanbetaald.
de dag erna hebben we toch besloten het niet te willen kopen.
tjah stom miss maar wettelijk mag dat.
je hebt bij iedere aankoop 2 of 3 dagen bedenktijd.
we kregen ons geld niet terug maar erger nog we moesten 30% van het aankoop bedrag betalen van hun voor annulering.
onze advocaat heeft het toen opgelost zodat we alleen de aanbetaling kwijt waren…
excuses voor de link :lol:
als je het wilt weten moet je maar even een pb sturen . dan mag het denk wel :-*
wij hebben er een bank van gehad, die stond op voorraad en heeft 2,5 jaar gestaan in ons huis en toen op MP verkocht. En niet omdat hij niet meer goed was, maar omdat we gingen verhuizen en hij niet bij de nieuwe tegels paste…
Collega had een S&S bank en dat is alleen maar drama en ellende geweest…
mijn bank en sofa en losse stoel komen er nu vanaf… heb hem ong. 4 maanden nu…
maar ik heb geribbeld stof wat ontzettend veel pluisjes geeft…
ziet er gewoon niet uit :shock:
en ze doen er niks aan… :twisted:
ze zeggen dat het mijn eigen schuld is, kids met schoenen en zo…
ben echt pissed off op ze…
de verkoper riep nog, echt kind vriendelijk, en makkelijk schoon te maken…
NO-WAY dus… de vlekken zitten en blijven…
geen S&S meer… puur door de WC :think:
Wij hebben express wel daar onze banken gekocht. Je kunt enorm afdingen, dus onze waren helemaal niet duur, maar wel de kleur die ik perse wilde. Leen bakker enzo hebben beperktere kleurkeus. Maar als de kleur je minder uitmaakt, zou ik eerder bij Ikea o.i.d. gaan kijken.
Onze banken staan ook nog niet zo lang, maar ik doe liever niet 8 jaar met een stoffen bank, die zijn hier dan vast niet zo mooi meer, dus ik doe liever wat goedkoper, en koop over een paar jaar weer een nieuwe, dan dat ik duurdere koop en er lang mee moet doen.
Onze bank koste niet veel hoor…leenbakkertje heeft mooie prijsjes.
Tis ook gewoon pure mazzel denk ik dat ie al 8 jaar meegaat.
Inmiddels al aan het meten geweest en ik denk dat we bij de leenbakker gaan slagen.
Zit ook nog eens in het dorp dus dat scheelt ook…S & S moeten we een flink stuk voor rijden.
Wij hebben ook 10 jaar een bank gehad van s&s geen problemen mee gehad is zelfs nog naar een collega van mij gegaan
Dus denk dat je gewoon geluk of ja pech hebt
Wij hebben nu een bank met lounge gedeelte van de Krwi zit erg lekker en was niet duur
Waardeloos, flut en erg slecht. Naden die loslaten, garantie tot aan de deur, slechte kwaliteit materialen, kortom niet doen. (kennis heeft jaren tegenover de seats and sofa’s gewerkt en zag mensen op zaterdag de bank inladen, op maandag weer uitladen omdat er wat was en vervolgens woest weer inladen omdat er geen service is. ). Mijn ouders hebben er toch een bank gekocht en die zag er na een half jaar niet meer uit. Verkleurd, slijtageplekken en doorzakken.