Scrubben

Hey,



Ik zoek me suf! Ik zoek srubgel, die je voor je gezicht kan gebruiken maar ook voor de huid!



Ik wil mijn gezicht reinigen al die dode huidcellen! weg weg weg ! :sick:

Ook voor de rest van mijn lichaam (zoals mijn rug ofzo)



Waar kan ik dat nou kopen? en welk merk is nou het beste!



x

Bedoel je dat je scrubgel wil die je zowel voor je lichaam als je gezicht kan gebruiken? Want dat raad ik je echt af, je gezichtshuid is zoooo teer, als je daar gaat scrubben met lichaamsspul richt je meer schade aan dan je lief is.



Ik scrub mn lichaam met Dove-scrubspul, en ik heb ook zo’n scrubhandschoentje. Voor mn gezicht heb ik vrijwel alle merken al gebruikt maar heb de ideale nog niet gevonden. Zo’n handschoentje gebruik ik dus ook héél voorzichtig voor mn gezicht.

Bestaat niet want je gezicht is veel te gevoelig om dezelfde scrub te gebruiken als voor je lijf.

:shifty:

@D. wrote:

Bedoel je dat je scrubgel wil die je zowel voor je lichaam als je gezicht kan gebruiken? Want dat raad ik je echt af, je gezichtshuid is zoooo teer, als je daar gaat scrubben met lichaamsspul richt je meer schade aan dan je lief is.



Ik scrub mn lichaam met Dove-scrubspul, en ik heb ook zo’n scrubhandschoentje. Voor mn gezicht heb ik vrijwel alle merken al gebruikt maar heb de ideale nog niet gevonden. Zo’n handschoentje gebruik ik dus ook héél voorzichtig voor mn gezicht.


Ik ook niet,wel die face wash spullen van Clinique en van Clarins heb ik een peeling dat is ook top maar mag maar soms.

Ik gebruik nu de face wash van Normaderm van vichy,fijn spul :thumbup:

Wat is dan wel goed voor mijn gezicht?

Het ligt eraan wat je uit wilt geven…en wat voor een huid je hebt…



Het beste is om je gezicht met een speciale zeep/ wasmuk 2 keer per dag te wassen en dan een creme erop te smeren…je huid wordt nl aangepakt en dat vul je dan weer aan met een creme…(als ik dat niet doe, sta ik in mum van tijd onder de puistjes…)



Scrubben doe je 1 keer in de week ofzo…ik scrub alleen als ik er zin in heb en als ik de tijd heb…

(en dat geldt voor zowel mijn gezicht als lijf…na het scrubben van mijn lijf gebruik ik altijd een bodylotion…)



Je hebt van allerlei merken een face wash…ook scrubs heb je van verschillende merken… Voor mijn gezicht heb ik een japanse muk…(kanebo…beetje duur…) voor mijn lijf heb ik een nivea scrub…(en een scrub die hoort bij een parfum, maar die gebruik ik alleen als ik dat luchtje ook op ga doen…) en ik heb van dove een bodylotion…



Gewoon lekker een DA of ETOS drogist inlopen en je laten informeren…dat doen ze daar graag hoor!

ik scrub nooit…moet ik me nu schamen? :oops:

Ik heb deze week scrub gehaald bij de etos voor mijn gezicht,met tonic om schoon te maken en creme voor erna.

Ik heb gewoon etosmerk genomen is nu 3 halen 2 betalen!!!

Scrub kun je maar 1 keer in de week doen,dus heb ik gewone reinigingsgel erbij genomen voor de andere dagen,ook heb ik nog ogencreme genomen,en nog voor oogmakeup eraf te halen.

Ik was ongeveer 15/20 euro kwijt voor 6 dingen.

WAUW Diana je bent al 20 weken :shock: :dance: :inlove:

Ik scrub mijn gezicht met





En mijn lichaam met;

ik heb de idiale van de scrub een betere is er niet!!!(vind ik :oops: ) hij is van nutrimetics en zo goed wel prijzig(25 euro) je kan hem alleen bestellen via party;s maar die zijn ook erg leuk :lol:

ik scrub ook niet :roll:

Ik heb net die nieuwe gekocht: 3 in 1 van Garnier. Errug fijn spul! Je kan het gebruiken om je gezicht te wassen, te scrubben en een maskertje te geven. Ik scrub m’n gezicht 1x in de week en lichaam ligt eraan :oops: (hoe erg het is en of er mooi weer aan komt want dan wil ik zelfbruiner gebruiken op m’n benen en dat is mooier als ze dan eerste gescrubd zijn)



Voor de rest van mijn lichaam (armen, benen, romp) gebruik ik een scrub van Rituals (zat in mijn kerstpakket) Is ook erg lekker!

@merel33 wrote:

ik scrub nooit…moet ik me nu schamen? :oops:




Ik scrub ook nooit. :lol:

De scrubgel van de Lidl is goed voor gezicht en lijf. Het scrubt namelijk heel subtiel. Ik gebruik het 1 keer in de week voor mijn gezicht en ik straal 8) 8)

ÃŒk ben bij de etos geweest aanbieding gekocht, wat prinsjejason Zei.

Ik heb gekocht:

Milde reinigingscreme.

Zachte scrubgel.

Schuime reiningsgel.



Dus ik zit weer goed was maar 6,78 kwijt.

Wel dagcreme erna gebruiken hoor!!!

Ik heb (bijna) altijd van H2O (verkopen ze bij ici paris)

Zoo lekker spul.

Wel dagcreme erna gebruiken hoor!!!


Doe ik :thumbup:

Wat ik allemaal mega lekker en fijn spul vind is alles van Lush. Heerlijk gewoon. Er zijn niet veel winkels in NL maar je kunt ook online bestellen. Het is wel prijzig, maar zooooooooooo lekker.