Scroll knop

De scroll knop op mijn laptop werkt niet meer :? . Kan iemand me vertellen wat ik moet doen om dat weer te activeren?

Dank!!

:-*

Niemand?

Al in de handleiding gekeken ?

Lees anders hier eens :

http://www.seniorweb.nl/webcontact/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=6773

Ja, ik heb de handleiding gelezen idd, en ook je link. Dank je wel voor het meedenken :thumbup: . Het probleem is echter nog steeds niet opgelost :think:

Denk dat ie uitgrschakeld staat,moet je in je config scherm muis aan klikken en dan eigenschappen voor muis/apparaat instellingen.

Daar zie je of ie wel of niet aan staat.

Succes.

Nope, dat is het dus ook niet :? . Ik word gekkkkkk

Vreemd dan…ik denk nog even met je mee… :think:

Ik heb het ook al een paar keer gehad. Ook in het conf.scherm gekeken bij de instellingen voor de muis enzo. Hielp niks. Het enige wat bij mij elke keer hielp was resetten naar een paar dagen ervoor, zodat de instellingen weer werden als voorheen.

Mamalena, wat houdt dat in? Ik ben echt een computernerd wat dit soort zaken betreft hoor :oops: :oops:

Je gaat dan via Start (linksonder) naar Help en Ondersteuning. Dan kun je Systeemherstel aanklikken en zo een herstelpunt bepalen. (Vaak via een kalendertje een datum aanklikken.) Dan worden alle instellingen teruggezet naar die datum. Weet niet natuurlijk niet zeker of het bij jou ook werkt, maar bij mij is dit meestal de truuk.

Succes ermee!!

Is het gelukt?

:oops: :oops: :oops:

Sorry, ja, het is gelukt!! Heel erg bedankt voor het meedenken!

:-*

Haha, dat was een snel antwoord. :lol: Fijn dat het gelukt is. Irritant als zoiets niet werkt.