Ik ga, denk ik, van te voren ontdooien en dan giet ik het in flesjes en die gaan dan mee naar het kdv.
Anders misschien inderdaad een grotere fles of een thermosfles ofzo?
Ik kolf op maandag, dinsdag en woensdag, wanneer ik werk en Taco naar de creche gaat. De voedingen van maandag en dinsdag vries ik niet in, maar blijft in de koelkast en gaat dan op dinsdag en woensdag mee in de fles (Difrax). De voeding van woensdag vries ik in in ijsblokjeszakjes op woensdagavond en dan haal ik op zondagavond (rond een uur of 22) de oudste voeding van mijn voorraad uit de vriezer, stop ze in een schone broodtrommel en dan zijn ze 's ochtends (bijna) helemaal ontdooit en dan giet ik het in de fles.
Het is een kwestie van erachter komen hoeveel mililiter er in 1 ijsklontje zit. Eerst had ik ijsblokjeszakjes van circa 13 ml per klontje en nu heb ik die van AH en daarin zit circa 15 ml per klontje.
Succes!
op dat punt heb ik weer een voordeel.
ik werk in een ziekenhuis en daar heb je een kraam afdeling en ik heb dezelfde kolf merk kolf gekocht als die ze in het ziekenhuis hebben.
dus ik mag flesjes pakken van de kraam.
ik heb nu intotaal al 10 flesjes dus ik heb nooit het probleem dat ik niet weet hoe ik het op moet slaan.
ik geef in een avent fles heb namelijk ook een avent kolf. en die spenen vind mijn meisje wel heel fijn.
je kan ook ijsblokjes zakjes gebruiken heb ik ook gedaan.
dan wil ook wel.
alleen het is wel een gesmeer als het er uit moet.
en goed opletten dat je geen platic meenemeent.