Momenteel heb ik nog hairextensions maar die wil ik er op korte termijn uit laten halen. Daarna wil ik heb gelijk laten knippen. Echter is het inmiddels al ruim een jaar geleden dat ik er echt een model in heb laten knippen.
Nu vroeg ik me af…is een schuine Bob nog hot of inmiddels een not?
bedoel je van achter kort en naar voren dan wat langer?
Dat zag ik gister bij de kapster, die had het zelf zo geknipt
al ben ik meer van het: doen als je het zelf leuk vind, wat anderen denken vind ik nooit zo belangrijk
Maakt het uit of het wel of niet nog in de mode is?
Je moet doen wat jij leuk vindt, wat dicht bij jou ligt, en wat jou leuk staat.
Je moet niet iets niet doen, omdat er iemand op de wereld is die dat niet leuk (meer) vindt, want dan doe je het toch nooit goed genoeg!
Vind dat zelf erggg leuk. Ik had heel lang haar en was het zo beu heb ik alles opeens kort laten knippen voor mijn zwangerschap.
Maar heb nu een te bol hoofd voor een bob Dus inmiddels is mijn haar weer tot net over mijn schouders. Als ik straks weeer wat ben afgevallen gaat het meteen weer in een BOB.
En het zou mij niet zoveel schelen of het nu in of uit de mode is, als jij het leuk vind en het staat je dan is dat toch prima :thumbup:
Joh, als jij dat leuk vind, gewoon doen hoor. Wat kan jou dat nou schelen of iets wel of niet in de mode is.
Tuurlijk moet je doen wat je zelf leuk vind. Maar als je iemand ziet met een kapsel uit het jaar??? Neem als voorbeeld een vrouw met een matje, dan heb je daar toch ook een mening over? Of doe alleen ik dat :shifty:
Ja. Matjes waren in in de jaren 80 van de vorige eeuw en zijn gelukkig al jaren uit. Als ik iemand met een mat zie heb ik daar wel een mening over, maar dat komt ook omdat ik de mat een beetje ordinair vind en altijd associeer met een bepaald soort mensen.
Of de schuine bob nog in is, geen idee. Ben al jaren niet meer op de hoogte van wat hot is en wat niet.
Waarom neem je niet een schuine pony en dan achter wat langer ofzo als je twijfelt en vraag anders gewoon aan de kapster wat leuk is en bij jou staat
de schuine bob is nog steeds wel ‘hot’
ik heb het ook, al heb ik het de afgelopen keer iets minder schuin laten knippen zodat de punten vooraan korter waren.
gewoon doen wat je zelf leuk vind, ik ben normaal nooit van de hippe kapsels (behalve in de jaren '90 toen iedereen met een megakuif rond liep :oops: )maar dit vond ik gewoon leuk en paste ook nog bij mijn ronde gezicht dus ik was helemaal om.
ik denk dat het bij jou wel erg leuk zal staan :thumbup:
Een echte schuine pony is niet aan mij besteed en zeer hinderlijk tijdens het werken. Zie je het al voor je…ben ik bezig met een vieze wond ofzo, kan ik mijn haar niet uit mijn gezicht halen.
Het liefst dus zo min mogelijk haar in mijn gezicht
Hij kan ook erg kort hoor :mrgreen:
Dan doe je net als desiree, een beetje bob