Het valt mij op dat Melinda sinds enige tijd schud met haar hoofdje soms…
Bijvoorbeeld als: Ik haar oppak dan schud ze soms even met haar hoofdje…
En soms als ze op de grond zit is het net alsof ze een rilling krijgt … :?
Herkend iemand dit?
Ik heb zelf vroeger epilepsie gehad en weet niet in hoeverre mate dit dus erfelijk kan zijn…
Dat is gewoon ontdekken hoor, dat deden al mijn kindjes rond een bepaalde leeftijd :-*
Als ze dat doet heb jij nu dus de gelegenheid om haar spelenderwijs ‘nee’ te leren :thumbup: .
@Bietje wrote:
Dat is gewoon ontdekken hoor, dat deden al mijn kindjes rond een bepaalde leeftijd :-*
Als ze dat doet heb jij nu dus de gelegenheid om haar spelenderwijs ‘nee’ te leren :thumbup: .
Oke ja maak me gelijk zorgen eigenlijk :oops:
@San 27 wrote:
@Bietje wrote:Dat is gewoon ontdekken hoor, dat deden al mijn kindjes rond een bepaalde leeftijd :-
Oke ja maak me gelijk zorgen eigenlijk :oops:
Geeft toch niet :-
Dat doet mijn dochter nu ook. Het valt me wel op dat ze dat vooral doet als ze moe is. :think:
Wat ik vergeten ben te vertellen is dat melinda nystagmus heeft.
Dus misschien dat er een verband bestaat tussen dat en de nystagmus…
Dinsdag naar de oogarts toe gelijk even vragen :think:
bijna alle kindjes krijgen de fase dat ze gaan schudden met hun hoofdje hoor.dat is heel normaal meid…vaak geeft dat ook aan dat ze moe aan het worden zijn. floris doet het ook al maanden nu.
en ook die rilling is heel normaal…gen idee waarom ze dat doen,maar ook hier regelmatig een rilling te zien
Ben toch blij om te horen dat er meer kinderen zijn die dat doen…
En ik heb gegoogeld :oops: en kan gedeeltelijk ook met de nystagmus te maken hebben :think:
Mijn zoontje doet dat ook. In speelse gekke buien en inderdaad… als hij moe is. Ik trof hem een keer in bed aan al schuddend met zijn hoofd en binnen een minuut sliep hij!