Schreeuwen van plezier?

Mijn dochter van zes maanden schreeuwt sinds kort. Alsof ze wil testen hoe hard haar stembanden kunnen. Het is niet op een zeurende manier, maar het is wel irrirant als je aan de telefoon zit :mrgreen:

Ze schreeuwt echt heel hard.

Soms wisselt ze het geschreeuw af met gekir en af en toe gaat het over in huilen, maar dan weet ik dat ze moe is of honger heeft.

Gaat dit over?

Haha, leuk he :shifty: :wink:

Die fase had mijn dochter al met 4 maanden, ze doet het af en toen nog wel maar al veel minder. Volgens mij kreeg ze er zelf ook een schorre keel en pijn van in de oren van :lol: .

Ik ging vaak terug fluisteren…ik weet niet of ze dat snapte maar ze is uiteindelijk wel gestopt met gillen. Gaat over dus! :mrgreen:

Doen ze allemaal als ze hun stem ontdekt hebben, leuk he :inlove:

Gaat vanzelf weer over hoor.

Luuk doet dat nu soms ook…vandaag midden in de winkel…fijn :?

Tes doet het ook. Mik heeft het ook gedaan maar die had lang niet zo’n hard en hoog geluidvolume als Tes.

Ben wel eens thuis gekomen dat mijn man met oorbeschermers (voor het werk) op de bak zat :mrgreen:

Hoort inderdaad bij het ontdekken van de eigen stem en…het gaat echt weer voorbij.

Hier hoor ik de hele dag rrrrRRRRRRrrrrrrRRRRRRRrrrrRRRRRrrrrrrRRRRR in alle toonhoogtes :?

ah gelukkig maar, want inmiddels heeft ze alle octaven gehaald :lol:

hier is nu het nu grommen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :lol:

Hier ook zo eentje…ik vind het geweldig. :mrgreen:

Gewoon filmen en over een paar maanden moet je de film terugkijken om te herinneren hoe het ook al weer was!