schrale wangen

HEEEEEELLLUUUUP



met deze kou buiten worden de wangen van Wessel wel erg schraal…ik smeer al met zwits@l vernix creme maar het lijkt niet te helpen.



iemand tips??!!



nathalie

Zwitsal op het wangetje! Speciaal voor de schrale wangen!

Of een eigen merk variant… werkt hier ook prima

hier gewoon sudocreme … :mrgreen:

Voor het naar buiten gaan vaseline of bepanthen, ´s ochtends en ´s avonds Bodymilk van Vaseline Intensive Care, of als ze heel droog zijn Bepanthen. Van de parfum in bv. Zwitsal drogen wangetjes soms nog meer uit.

ohhh hee peetje dat wist ik niet dat van de zwits@l …dacht dat het juist goed was voor beebjes.

@meissie wrote:

ohhh hee peetje dat wist ik niet dat van de zwits@l …dacht dat het juist goed was voor beebjes.




Ik ben inmiddels erg anti-zwitsal…heb me tijdens m’n eerste zwangerschap vreselijk verheugd om de heerlijk ruikende spulletgjes te gebruiken, maar Rick kon er helemaal niet tegen. Maar zowel Rick als Jenna hebben een héél gevoelig velletje. Kwam er later achter dat het lekker ruiken van Zwitsal is dankzij veel parfum, waar veel kindjes helemaal niet tegen kunnen. Op Jenna’s huidje is nog nooit Zwitsal gekomen. Wat hier heel goed helpt tegen droge schrale plekken is de hele nieuwe lijn van Vaseline Intensive Care (de bodymilk en balsem). Is niet duur, hypo-allergeen en wérkt. Voor 't lekkere luchtje Zarqa haarlotion (is ook heel goed spul, maar wel wat duurder).



Ik gebruik hier Weleda Weer en Windbalsam. Helpt ook goed!

Ik gebruik Purol helpt ook super

Ik gebruikte pure vaseline als we naar buiten gingen en voor het slapen gaan nivea.

Ik gebruik zinkOLIE. Legt een beschermend laagje over alles heen.

ik heb balneum vette babycreme

ik heb weer en wind creme van Mylene, écht super! Eén keer smeren en weg is de schrale plek!

@marijke79 wrote:

ik heb balneum vette babycreme


Hier ook, de Zwitsal heb ik afgezworen. :hand:

Voor Rhodé gebruikten we seba-med babycreme! Echt geweldig spul!

Hier helaas ook bij beide pukkies foute reactie op Zwitsal, maar ook op Weleda. Vaseline Lanette doet het hier erg goed :thumbup:

ik heb idd nu ook het idee dat wessel zijn huidje nog droger word van de zwits@l.

strakkies dus maar even op zoek naar iets anders.