Binnenkort gaan we naar de schouwburg in Amtelveen. Zijn er meiden bekend daar?
Mijn vraag is: kun je er ruim parkeren??? We willen graag met de auto, maar aangezien parkeren niet overal even makkelijk is…
Daarom dus mijn vraag.
Er zijn 2 grote parkeergarages.
Een bij de V&D = 5 minuten lopen, en een onder de schouwburg.
En openbaar vervoer die kant op is echt niet handig. Minstens 15-20 minuten met de bus voor je een treinstation tegenkomt volgens mij.
Ik zou die parkeergarages nemen, daar is 's avonds voldoende plek en de rest van wat er nog aan losse plekken is (niet heel veel) is vooral voor de omliggende huizen. Dus die plekken zullen wel vol zijn.
Nou, met twee parkeergarages in de buurt moet het wel lukken. Bedankt meiden :thumbup:
@Marlous79 wrote:
En openbaar vervoer die kant op is echt niet handig. Minstens 15-20 minuten met de bus voor je een treinstation tegenkomt volgens mij.
Ik zou die parkeergarages nemen, daar is 's avonds voldoende plek en de rest van wat er nog aan losse plekken is (niet heel veel) is vooral voor de omliggende huizen. Dus die plekken zullen wel vol zijn.
Rondom de huizen bij de schouwburg hoef je niet te kijken, dit is allemaal
parkeren voor vergunninghouders.
naast de schouwburg is er nog een parkeer garage :thumbup:
het wijst zich vanzelf, als je van de snelweg komt zie je borden staan met parkeren schouwburg. en parkeren stadshart. schouwburg is rechts aanhouden, en stadshart ga je naar beneden. als je lang blijft, kun je bij de schouwburg een uitrit kaart kopen van 5 euro, laatst was ik 6 euro kwijt, kijk scheelt toch weer een euro :mrgreen:
en idd, niet parkeren bij de huizen, want je krijgt een bon :thumbdown:
veel plesier, welke voorstelling ga je? kijk op je kaartje of je oneven of even hebt. als je in de verkeerde rij staat moet je achteraan aansluiten bij de andere deur
oja, je kunt ook van te voren je drankje laten neerzetten in de pauze en van tevoren betalen, scheelt een tijdje wachten voor de bar 8)
oja, als je nou de garage neemt van stadshart, dan neem je de lift waar wie je als eerste ziet, waar je zeg maar ‘tegenaan’ rijd. ongeacht of je op 1 of naar 2 gaat (de verdieping bedoel ik dan)
Bedankt voor de goede tips!!! Dat drankje laat ik zeker klaarzetten, lijkt me erg handig :thumbup:
We gaan naar Veldhuis en Kemper. Ben er op zich niet zo heel gek van, maar we zijn uitgenodigd door vrienden die we bijna nooit zien, dus we hebben sowieso wel een leuke avond :thumbup: