Schoppen met 19 weken?

Ik merk deze week voor het eerst dat hij of zij aan het schoppen is!

Ben nu 19 weekjes en enkele dagen ver, en ik voel het meerdere keren per dag. Ik heb ergens gelezen dat je in deze vroege weken het kindje helemaal niet elke dag hoeft te voelen, maar ik voel hem/haar ontzettend vaak.

Voelt een beetje als een soort luchtbel, erg aangenaam is het niet :mrgreen: Maar is dit normaal, zo vaak? Minstens 6x per dag ofzo. :think:

Kan hoor! ik voelde het al heel vroeg rond de 14/15 weken en de VK en echomvr. zeiden allemaal dat het niet kon omdat ik de placenta aan de voorkant had maar ik voelde toch echt wel dat het bewoog in mn buik!!



Lekker van genieten die momentjes!! :inlove:

Waarom zou dat niet kunnen?

Ligt misschien een beetje aan je bouw en ligging placenta,maar 19 weken is niet te vroeg.



Voelde Jo rond de 17 a 18 weken,vanaf dat moment vrijwel elke dag. Eli iets eerder en die was ook erg aanwezig.

Kan heel goed, hier ook een vroege schopper en ook een druktemaker. (Nog steeds trouwens, schuppen als een gek!)

Ah oke, nee, ik dacht meer dat ik me het een beetje verbeelde ofzo, dat het toch mijn darmpjes waren. :mrgreen:

maar het voelt inderdaad anders :slight_smile:

Nee hoor kan heel goed. Ik voelde de jongste vanaf 16 wk ook elke dag. Ik hoefde mijn hand maar op mijn buik te leggen en hij bewoog

Ja hoor had ik bij allebei, duidelijke trapjes. Deze keer zelfs al vanaf 17wk.



Geniet ervan!

Ik vind het trouwens een gek gevoel. Het zijn net plopjes ^^

Inderdaad plopjes of vlindertjes in je buik.



19 weken is een heel normale termijn om dat te kunnen voelen.



bij de tweede voelde ik het al veel eerder met 12/13 weken al ofzo, heel grappig.



:slight_smile:

Het gaat van plopjes naar schopjes!

Hier voelde ik haar al kriebelen bij 14 weken…werd steeds duidelijker, van bubbeltjes zoals in frisrank naar fladderen en nu naar schopjes! Zo fijn! En als ze schopt druk ik wat terug en blijft ze schoppen, zo reageren we op elkaar.

:inlove: