Vanmorgen de badkamer schoongemaakt en ook bepaalde plaatsen met HG tegen schimmel behandeld. Nu zat ik net de gebruiksaanwijzing te lezen en stond er dat je handschoenen moet gebruiken en allerlei andere waarschuwingen stonden erop. Kortom het is best heftig spul. Mn handen ruiken nu ook naar chloor.
Nu kan ik mij wel voor mn kop slaan dat ik niet eerst alles even goed heb doorgelezen. Zeker nu ik ben zwanger ben.
Hopelijk kan het geen kwaad…
Hoe gaan jullie om met schoonmaakmiddelen? Lezen jullie nu jullie zwanger zijn extra goed de gebruiksaanwijzing? Of hebben jullie ook wel eens zo’n domme fout als mij gemaakt?
Groetjes
Met die HG moet je zowiezo uitkijken hoor!
Die heb ik ook en toen ik zwanger was heb ik die dus niet gebruikt want die is heel sterk en je mag dat echt niet inademen.
Ik lees ook even mee…wat wel (allesreiniger) en niet mag.
Die HG gebruik ik ook om mijn badkamer schoon te maken om de 2 wkn als preventief en omdat ik dan het idee heb dat het echt schoon is :oops: , en gebruik hem nog steeds hoor nu ik zwanger ben
gebruik hem al 2 jaar (of langer) en heb nog nooit handschoenen gedragen.
Ik doe altijd badkamer raam open en spuiten maar.
Ook tijdens de zwangerschap van de eerste, en zoon lief is er niet gebleekt uitgekomen :lol:
Andere schoonmaakmiddelen gebruik ik ook nog steeds en hou er geen rekening mee eigenlijk,
heb het ooit wel eens aan de gyn en vk gevraagd en die zeiden ook dat het geen kwaad kon voor de baby.
zelf kan ik die lucht dus echt niet hebben als ik zwanger ben…
Maar het maakt wel lekker goed schoon bij schimmels en achterstallig vuil.
Mijn moeder heeft dus onze badkamer onder handen genomen toen ik 37 weken zwanger was ongeveer. En zelfs toen ben ik het huis ontvlucht.
De dampen vervliegen volgens mij wel vrij snel als je een raam open hebt (eventueel deuren tegen elkaar als je geen raampje hebt).
@dragon wrote:
Die HG gebruik ik ook om mijn badkamer schoon te maken om de 2 wkn als preventief en omdat ik dan het idee heb dat het echt schoon is :oops: , en gebruik hem nog steeds hoor nu ik zwanger ben
gebruik hem al 2 jaar (of langer) en heb nog nooit handschoenen gedragen.
Ik doe altijd badkamer raam open en spuiten maar.
Ook tijdens de zwangerschap van de eerste, en zoon lief is er niet gebleekt uitgekomen :lol:
Andere schoonmaakmiddelen gebruik ik ook nog steeds en hou er geen rekening mee eigenlijk,
heb het ooit wel eens aan de gyn en vk gevraagd en die zeiden ook dat het geen kwaad kon voor de baby.
Slaat die HG niet op je adem dan?
(ik had de HG schimmel-, vocht- en weerplekkenreiniger en die was zoooooo sterk van geur!)
Bij mij toch wel hoor! Het kan nooit echt gezond zijn als je dat inademt, staat volgens mij ook op de fles.
Heb precies de zelfde HG en ik vindt het wel mee vallen hoor, heb er nooit zo veel last van eigenlijk.
Maar zo als ik al aangaf gebruik ik het altijd met de badkamerraam open, wellicht dat het daardoor bij mij niet zo op de adem slaat??
Gyn en vk zagen er in elk geval geen problemen in o het te gebruiken tijdens de zwangerschap.