Schoonmaakmiddelen van Lidl....is dat wat?

Hoi,

Ik als alpha hulp kan het niet laten om even te reageren.

De badkamer reiniger van de lidl vind ik goed.

Ik mag graag schoonmaken met alles reiniger wat een lekkere geur heeft zoals ajax, en ik vind dat van de lidl een mindere lekkere geur hebben.

Maar schoon wordt het wel hoor :wink:

Tijdens mijn nesteldrang heb ik alle bestaande schoonmaakmiddelen in huis gehad, de allesreiniger van Lidl vind ik niet lekker ruiken, ze hebben wel van die wc-tabletten die ik erg fijn vond. Bleek is ook prima daar :thumbup:

Allesreiniger is idd niet lekker qua geur. De hygienische doekjes daarentegen zijn een regelrechte hit bij ons! Geweldig om mee schoon te maken en ruiken ook allemaal lekker! :thumbup:

hier geprobeerd maar ik kan er niet over krijg allemaal uitslag ervan en vindt sommige dingen van de lidl dan ook stinken als ik het al bij iemand ruik :sick:

@Affie wrote:

Allesreiniger is idd niet lekker qua geur. De hygienische doekjes daarentegen zijn een regelrechte hit bij ons! Geweldig om mee schoon te maken en ruiken ook allemaal lekker! :thumbup:

niet allemaal… sommige van die w5 doekjes vind ik echt op je longen slaan… Brrr.

Het enige waar ik lyrisch over ben is de schuimglasreiniger. Die hebben ze maar zo af en toe(nu dus toevallig ook) en ik maak er werkelijk ALLES mee schoon, behalve de ramen. Het is namelijk een super-ontvetter voor o.a. mijn gasstel, aanrecht, keukenkastjes, de tafels… zelfs vlekken in kleding gaan er zo uit… maar voor de ramen, nee, strepen vlekken, bah… whahaha

hier ook de schuimglasreiniger. En daarnaast gebruik ik ook de allesreiniger van de lidl, en de doekjes vinden wij hier ook :thumbup:

@Karin2 wrote:

http://www.consumentenpagina.be/article/2008/21/w5-van-lidl-even-goed-als-cillit-bang-superontvetter

Deze onder andere.

maar daar staat toch dat de W5 keukenreiniger net zo goed is als de duurdere merken? :think: Ik heb deze oranje in elk geval wel, en hij bevalt mij super! Ik krijg er echt alle vuil en vetvlekken mee weg :thumbup:

Verder hier tevreden over de lidl:
  • hygienische doekjes
  • wasmiddel (poeder)
  • billendoekjes (blauw) :thumbup: (die maken ook schoon :lol: )

Ik zoek nog wel een goede badkamerreiniger. Ik heb nu zo’n spray van aj@x, wel lekker op zich maar hij slaat zo op je longen :thumbdown: Tips?

ow en ik heb net de biopoetssteen gekocht :thumbup: :thumbup: superspul!

Ik dacht na dat bericht toen in de consumentengids, die Formil ga ik ook kopen en gebruiken, nou, mijn was wordt toch echt schoner en ruikt stukken beter met Ariel op 1 of andere manier.

Ik gebruik wel de glasspray, de hygienische doekjes, wc-tabs en de keukenontvetter. Die laatste is trouwens heel handig om het kattenluik mooi schoon mee te krijgen. Allesreiniger gebruik ik van Ajax, die vind ik nog heb beste werken.

Ik zweer bij de badkamerreiniger van Kruidvat. Keukenreiniger ook erg fijn daar, ontvet prima, ruikt niet smerig en, niet onbelangrijk, heul goedkoop!

Dus schuimglasreiniger en keukenreiniger zijn jullie wel tevreden over. En het wasmiddel van Formil.

Wasmiddel hou ik toch zoals ik die nu heb, ben ik zeer tevreden over en het ruikt zo lekker.

Ik ga die twee eens proberen en even ruiken aan de andere middelen…

Ik zal mijn ervaringen met jullie delen!!

En vaatwastabletten en/of glanspoelmiddel…schiet me nog te binnen! Volgens mij zag ik die ook staan!

Iemand daar ervaring mee??

Die vaatwastabletten waren bij ons geen succes, ze losten niet goed op. Heb het pak niet eens opgemaakt, maar heb het weggemikt na 3 vaatwasbeurten. Glansspoelmiddel geen ervaring mee.

Ik ben ook helemaal om qua wasmiddel hoor. Ik had vlekken in de slabben en spuugdoekjes (die worden als servet gebruikt door de kinderen) waarvan ik dacht dat ze nooit meer eruit zouden gaan en die zijn er nu wel uit. Dit is met het formil vloeibaar voor witte was gewassen. Wel op 60 graden, want het moet schoon zijn.

Verder gebruik ik weinig schoonmaakmiddelen van de lidl. Ik zweer bij dreft voor de afwas (koop ik in de aanbieding, gelijk een hele berg) want die gaat gewoon echt langer mee. En ik heb vijf flessen glorix voor het toilet staan (vijf voor vijf euro) en dat werkt ook beter vind ik. Allesreiniger is van andy ook vele lekkerder, de groene fles.

Voor de badkamer heb ik wel de spray staan maar ik doe het meestal met schuurmiddel en een emmer water met groene zeep. Werkt toch beter.